Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieskończony longjump, fireball dla all klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2011 19:45

Pomożecie,bo mam takie 2 problemy.Wzmocniłem w swoim diablo Longjump u paladyna,żeby skakał dalej,lecz gdy skończą się longjumpy i jest 0/5 to longjump nadal chodzi ale o mniejszej odleglosci skoku.Drugi blad to jest,że dodałem binda C na fireballa co 15 sekund,nie mam juz spamu z HuDem,ale po zmianie klasy z np. tej co ma fireballa(u mnie Mag) na ta co nie ma ,to ta co nie ma tego fireballa to go ma od maga.... możecie mi naprawić... Daje .sma


co do fireballa to zrobiłem tak:

w menu klas zrobiłem takie coś

case 0: 
{
player_class[id] = Mag
c_fireball[id] = 1
client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"fireball^"")
register_clcmd("fireball","fireball")
LoadXP(id, player_class[id])
}

i w public fireball(id)


if (halflife_time()-firetimer[id] <= 15)
{
hudmsg(id,1.0,"Mozesz wyczarowac Ognista Kule co kazde15 sekund")
return PLUGIN_CONTINUE
}

firetimer[id] = floatround(halflife_time())
{
client_cmd(id,"fireball")
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
itd.itd.....

Załączone pliki


Użytkownik PedoBear. edytował ten post 23.01.2011 19:57


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.01.2011 19:52

Trochę nakombinowałeś z tym firebalem, ja to w inny sposób bym zrobił, na takiej samej zasadzie jak kusza u łowcy, tylko po prosty zamienić przycisk na "C" (tylko nie wiem czy się da, to wtedy może na "R") i będzie git. Później może napiszę dokładnie co i jak, teraz nie mam czasu.

Użytkownik sebul edytował ten post 23.01.2011 19:52

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2011 19:56

ale jak? bind ^r^ czy poprostu funkcje IN_RELOAD?

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.01.2011 20:21

IN_RELOAD
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2011 20:52

to napiszesz jak to zrobić?

Dodano 24 styczeń 2011 - 13:32:
Odświeżam:)

Dodano 24 styczeń 2011 - 16:46:
Odświeżam! co do fireballa na inny przycisk,to sobie poradziłem,tylko z longjumpem jest do kitu;/ pomożecie mi?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych