Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hud z coda znika ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.01.2011 02:29

Witam ma pewien problem z 3 sekundy jeżeli nie zmienimy broni znika mi hud...tak samo nie piszę tam jak ktoś wbiję lvl itd...
Jedyne co przy kompilacji wyskakuję to ostrzeżenie:
Warning: Function "write_hud" should return a value on line 2393
A mój write_hud wygląda tak:
public write_hud(id)
{
	if(!is_user_alive(id)){
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
	if (player_lvl[id] == 0)
	player_lvl[id] = 1
	
	
	new Float:xp_now
	new Float:xp_need
	new Float:perc
	
	if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
	{
		perc = last_update_perc[id]
	}
	else
	{
		//Calculate percentage of xp required to level
		if (player_lvl[id] == 1)
		{
			xp_now = float(player_xp[id])
			xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
			perc = xp_now*100.0/xp_need
		}
		else
		{
			xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
			xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
			perc = xp_now*100.0/xp_need
		}
	}
	
	last_update_xp[id] = player_xp[id]
	last_update_perc[id] = perc
	
	if(player_class[id]!=Paladyn)
	{
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
	show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nSzmaragdy: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%", player_item_name[id],szmaragdy[id])
	}
	else
	{
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
	show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki:%i/%i^nPrzedmiot: %s^nSzmaragdy: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],szmaragdy[id])
	}
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	message_end() 
}
Każda sensowna odpowiedź będzie nagradzana +
  • +
  • -
  • 0

#2 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.01.2011 15:32

Nie jestem pewny ale powinno zadziałać:

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nSzmaragdy: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id], szmaragdy[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nSzmaragdy: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], szmaragdy[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych