Jesli pisze w zlym dziale proszę o przeniesienie.
Wersja Diablo Moda "DiabloMod 5.9l"
Przy dodawaniu klasy wg tego poradnika dochodze do:
###### -- ZNAJDŹ -- ######
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
###### -- ZAMIEŃ NA -- ######
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case Cziter: // gdy noz sie naladuje..
{
player_b_damage[id]+=5;
client_print(id, print_center, "Masz juz %d dodatkowych obrazen!", player_b_damage[id]);
}
Super ale w pliku sma miedzy klasami sa nawiasy itp.
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
}
Pytanie pierwsze jak to dodac? Bezposrednio czy rzeczywiscie jakies nawiasy tam wrzucic?
Pytanie drugie jak by wygladal kod na dodatkowe umiejetnosci klasy (automatycznie od wyboru tak jak ninja=niewidzialnosc)
Umiejetnosci:
player_b_vampire[33] = 1 //Wysysasz życie
player_b_dagon[33] = 1 //Możesz wypuścić piorun raniący przeciwników
oraz
player_b_respawn[33] = 1 //Po śmierci masz szanse na odrodzenie się
Chcialbym od razu zaznaczyc ze miala by to byc klasa VIP.
Pytanie trzecie najwazniejsze to czy po dodaniu nowej klasy i zmianie nazw dotychczasowych posypie sie na serwerze baza danych z lvlami graczy?
Pozdrawiam