1. Dodałem moce do klas np. oślepienie 1/4, z granata 1/4, ze snajperki 1/3 itd. i ZAWSZE jest ta moc tak jakby była 1/1 tzn. z każdym pociskiem oślepia, każdym granatem zabija itd.
public RoundStart(}
/Nekromanta//
if(player_class[i] == Nekromanta) snajperka[i] = 3
else snajperka[i] = 0
W menu klas:
snajperka[id] = 0
switch(key)
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
snajperka[id] = 3
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
2. Dodałem moc klasie by mogła ożywiać i nie wiem co jest nie tak... Wszystkie klasy mogą ożywiać.
public RoundStart()
//Moja Klasa//
if(player_class[i] == MojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
w menu klas wyzerowane i pod klasą:
case 2:
{
player_class[id] = MojaKlasa
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
Bardzo proszę o pomoc. Sam już nie wiem co o tym myśleć... >.< ;(
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:01:
Bardzo proszę o pomoc, w ciągu 1 godziny muszę to naprawić... ;/