Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce 1/? wbudowane w klaseWbudowałem i działają jak 1/1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 22.01.2011 19:01

Witam mam ogromny problem.
1. Dodałem moce do klas np. oślepienie 1/4, z granata 1/4, ze snajperki 1/3 itd. i ZAWSZE jest ta moc tak jakby była 1/1 tzn. z każdym pociskiem oślepia, każdym granatem zabija itd.

public RoundStart(}

/Nekromanta//
if(player_class[i] == Nekromanta) snajperka[i] = 3
else snajperka[i] = 0

W menu klas:


snajperka[id] = 0
switch(key)

case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
snajperka[id] = 3
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}

2. Dodałem moc klasie by mogła ożywiać i nie wiem co jest nie tak... Wszystkie klasy mogą ożywiać.

public RoundStart()

//Moja Klasa//

if(player_class[i] == MojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

w menu klas wyzerowane i pod klasą:

case 2:
{
player_class[id] = MojaKlasa
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}



Bardzo proszę o pomoc. Sam już nie wiem co o tym myśleć... >.< ;(

Dodano 22 styczeń 2011 - 19:01:
Bardzo proszę o pomoc, w ciągu 1 godziny muszę to naprawić... ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.01.2011 19:06

Są w funkcji od resetowania mocy ? reset_skills coś takiego ?
  • +
  • -
  • 1

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 22.01.2011 19:12

Nie, nie są bo nie dałem ich jako item. Dodać ?

Dodano 22 styczeń 2011 - 19:14:

public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}


Dodano 22 styczeń 2011 - 19:15:
Rozumiem, że mam zamienić na coś takiego tak ?



public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
bc_jumpx[id] = 0
dlugieskoki[id] = 0
teleportnoz[id]= 0
odrodzenie[id] = 0
wampirzedmg[id] = 0
redukowaniedmg[id] = 0
c_theif[id] = 0
oslepienie[id] = 0
granacik[id] = 0
snajperka[id] = 0
dodaniedmg[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}

  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.01.2011 19:29

Można to zrobić prościej o to formuła:
Na górze:
new bronie[33][31]
Na sam dół sma:
public natychmiastowe_zabicie(attacker_id,id,weapon)
{
        if (bronie[attacker_id][weapon] > 0)
        {
                if (random_num(1,bronie[attacker_id][weapon]) == 1)
                {
                        new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
                        UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
                }
        }
}
Szukasz:
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
Dodajesz pod:
natychmiastowe_zabicie(attacker_id,id,weapon)
W "menu klas" szukasz:
g_haskit[id] = 0
(czy jak to tam się nazywa...)
I dodajesz pod tym:
bronie[id][CSW_AK47] = 0
A pod klasę:
bronie[id][CSW_AK47] = 1
AK47-logiczne nazwa broni , tylko tu zmieniasz nazwę np. M4A1.
Na górze musisz wszystkie zerować , 1 oznacza 1/1 jak by co :>
  • +
  • -
  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych