Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgrzewka + losowa muzyka + grawitacja + noże


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Virus xD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:fajna
Offline

Napisano 21.01.2011 21:14

Szukam pluginu, który umożliwi rozgrzewkę na noże, co mapę będzie się losowała jedna piosenka z 3 wybranych na rozgrzewkę, i grawitacja 300.

Widziałem plugin, w którym była grawitacja i rozgrzewka, ale z losową muzyką nie wiem jak zrobić.

z góry podziękował.
  • +
  • -
  • 0

#2 Echoon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:12313
Offline

Napisano 21.01.2011 21:17

Ultimate Warm-Up 1.7: - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Virus xD

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:fajna
Offline

Napisano 21.01.2011 22:53

Nie ma grawitacji i w tym problem

Dodano 22 styczeń 2011 - 09:42:
Przerobiłem jeden plugin, ale nie działa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "SimpleRestart"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new g_numbers[][]={
	"", "one", "two", "three", "four", "five",
	"six", "seven", "eight", "nine", "ten"
}

new g_status=0;
new g_StartTime, g_RestartTime;
new gcvarTime, gcvarGrav;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("TextMsg", "game_comm", "a", "2&#Game_C");
	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon","be","1=1");
	gcvarTime=register_cvar("amx_restart_time","40");
	gcvarGrav=register_cvar("amx_restart_gravity","300");
}

{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/r1.mp3") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/r2.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/r3.mp3")
  }
}

public game_comm(){
	g_status=-1;
}
public eventRoundInit(){
	if(g_status==-1)
		restartBegin();
	else if(g_status==2){
		server_cmd("sv_gravity 800");
		g_status=0;
	}
}
public eventCurWeapon(id){
	if(g_status==1)
		engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}
restartBegin(){
	g_status=1;
	g_StartTime=get_systime();
	g_RestartTime=get_pcvar_num(gcvarTime);
	server_cmd("sv_gravity %d",get_pcvar_num(gcvarGrav));
	set_task(1.0, "restartCountDown", 1, _, _, "a", g_RestartTime);
}
showTimeLeft(iTime){
	set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.1, 0,0.0,1.0,0.0,0.5);
	show_hudmessage(0, "Runda rozgrzewkowa^n%d sek do konca",iTime);
}
public restartCountDown(){
	new iTimeLeft=g_RestartTime+g_StartTime-get_systime();
	if(iTimeLeft==1){
		g_status=2;
		server_cmd("sv_restartround 1");
	}
	if(iTimeLeft>0 && iTimeLeft<11){
		showTimeLeft(iTimeLeft);
		client_cmd(0, "speak %s",g_numbers[iTimeLeft]);
	}
	else if(iTimeLeft==40||
	iTimeLeft==30||
	iTimeLeft==15)
		showTimeLeft(iTimeLeft);
		
}

public plugin_precache() 
{
        precache_sound("misc/r1.mp3")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
	precache_sound("misc/r2.mp3")
	precache_sound("misc/r3.mp3")
        
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Elninio9999

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.01.2011 21:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "SimpleRestart"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new g_numbers[][]={
"", "one", "two", "three", "four", "five",
"six", "seven", "eight", "nine", "ten"
}

new g_status=0;
new g_StartTime, g_RestartTime;
new gcvarTime, gcvarGrav;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("TextMsg", "game_comm", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon","be","1=1");
gcvarTime=register_cvar("amx_restart_time","40");
gcvarGrav=register_cvar("amx_restart_gravity","300","300");
}

{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/r1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/r2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/r3.mp3")
}
}

public game_comm(){
g_status=-1;
}
public eventRoundInit(){
if(g_status==-1)
restartBegin();
else if(g_status==2){
server_cmd("sv_gravity 800");
g_status=0;
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(g_status==1)
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}
restartBegin(){
g_status=1;
g_StartTime=get_systime();
g_RestartTime=get_pcvar_num(gcvarTime);
server_cmd("sv_gravity %d",get_pcvar_num(gcvarGrav));
set_task(1.0, "restartCountDown", 1, _, _, "a", g_RestartTime);
}
showTimeLeft(iTime){
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.1, 0,0.0,1.0,0.0,0.5);
show_hudmessage(0, "Runda rozgrzewkowa^n%d sek do konca",iTime);
}
public restartCountDown(){
new iTimeLeft=g_RestartTime+g_StartTime-get_systime();
if(iTimeLeft==1){
g_status=2;
server_cmd("sv_restartround 1");
}
if(iTimeLeft>0 && iTimeLeft<11){
showTimeLeft(iTimeLeft);
client_cmd(0, "speak %s",g_numbers[iTimeLeft]);
}
else if(iTimeLeft==40||
iTimeLeft==30||
iTimeLeft==15)
showTimeLeft(iTimeLeft);

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/r1.mp3")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
precache_sound("misc/r2.mp3")
precache_sound("misc/r3.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

###########################################################################################
Jest tu błąd wiec nie da się skompilować nie znam sie za dobrze na scripting i nie umiem poprawić ale wiem że

gcvarGrav=register_cvar("amx_restart_gravity","300");

powinno być zmienione na

gcvarGrav=register_cvar("sv_gravity","300");


Użytkownik Elninio9999 edytował ten post 22.01.2011 21:26

  • +
  • -
  • 0
Jak Pomogłem Daj Dołączona grafika
Zapraszam do Grania w MINECRAFT
MINECRAFT.NET




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych