Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Nowy

Zoom jak w AUG

CoD Nowy

  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1 qarles

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Qarles
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Posted 20.01.2011 22:12

Witam. Mam taka prosbe. Mianowice potrzebuje rady co zrobic by miec zooma w niektorych broniach na serwie CoD MoD. Chodzi mi o to, zeby zoom byl jak w AUG i wazne jest to zebym mogl zdefiniowac dokladnie w ktorych broniach i dla ktorej klasy postaci. Próbowałem w ten spobób ale wyskakują errory:
public client_PreThink (id)
{
new weapon1 = get_user_weapon(id)
	if (button2 && IN_ATTACK2 && player_class[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) && IN_ATTACK2)){
		if(weapon1 == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
}

Przy kompilacji na plik .amxx wyskakuja erory ze jakies niewlasciwe polecenia w tych linijkach wszystkich.

Z góry dziękuję za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,237
Godlike

  • Postów:2,334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Posted 21.01.2011 15:13

Dodajesz to w .sma klasy czy w silniku?
Wszystkie weapon1, zmień na weapon, player_class[id] zmień na klasa_gracza[id] (jeśli dodajesz w .sma klasy, zmień player_class[id]==CMPro na ma_klase[id]), na początku publicu dopisz:
new button2 = get_user_button(id);

Wtedy powinno się skompilować. Na przyszłość pokazuj, jakie błędy ci się pojawiają, to będzie łatwiej je naprawić.
  • +
  • -
  • 0

#3 qarles

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Qarles
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Posted 21.01.2011 18:03

Ja dodaje to w pliku qtm_codmod.sma:

public client_PreThink (id)
{
new button2 = get_user_button(id);
new weapon = get_user_weapon(id)
	if (button2 && IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) && IN_ATTACK2)){
		if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
}
I w ten sposób to dziala tylko jest maly problem, a mianowicie zoom mi sie daje przy wcisnieciu obojetnie jakiego klawisza tzn. jak klkne np w zeby isc do przodu to jak raz klikne to jest zoom jak znowu nacisne w to oddala i tak przy kazdym przycisku... jak to zmienic zeby bylo tylko na PPM??

Dodano 21 styczeń 2011 - 20:57:
Problem rozwiazany. Działający kod:

public client_PreThink (id)
{
new button2 = get_user_button(id);
new weapon = get_user_weapon(id)
	if (button2 & IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
}

Edited by qarles, 21.01.2011 20:58.

  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users