Ja dodaje to w pliku qtm_codmod.sma:
public client_PreThink (id)
{
new button2 = get_user_button(id);
new weapon = get_user_weapon(id)
if (button2 && IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) && IN_ATTACK2)){
if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}
}
I w ten sposób to dziala tylko jest maly problem, a mianowicie zoom mi sie daje przy wcisnieciu obojetnie jakiego klawisza tzn. jak klkne np w zeby isc do przodu to jak raz klikne to jest zoom jak znowu nacisne w to oddala i tak przy kazdym przycisku... jak to zmienic zeby bylo tylko na PPM??
Dodano 21 styczeń 2011 - 20:57:Problem rozwiazany. Działający kod:
public client_PreThink (id)
{
new button2 = get_user_button(id);
new weapon = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}
}
Użytkownik qarles edytował ten post 21.01.2011 20:58