Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Enty na siebie nachodzą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2011 20:23

Potrzebuje sprawdzić czy enty na siebie nachodzą ;) funkcje zwracającą true/false gdzie parametrami będę id dwóch entów
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.01.2011 20:44

Było już kiedyś.

Napisanie takiej funkcji wymagałoby mnóstwa obliczeń, które i tak wykonuje za nas silnik gry w tajemniczym zdarzeniu Touch (jeśli są solidne, tzn solid != 0). Wtedy zapisz czas ostatniego zetknięcia do tablicy i sprawdzaj czy minęło powiedzmy mniej niż 0.1s

Jeśli byty nie są solidne to niestety musisz wziąć każdy wierzchołek bryły bytu i sprawdzić czy mieści się w tym drugim bycie, w fakemeta util jest do tego funkcja, dokładnie nie pamiętam, ale miała w nazwie '_box'. I tak w dwie strony, tzn wszystkie wierzchołki jednego i wszystkie wierzchołki drugiego sprawdzaj czy są w innym bycie :) nie mam dziś czasu na dostarczenie kodu, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych