Potrzebuje sprawdzić czy enty na siebie nachodzą funkcje zwracającą true/false gdzie parametrami będę id dwóch entów
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Enty na siebie nachodzą
Temat rozp. DarkGL, 20.01.2011 20:23
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 20.01.2011 20:23
#2
Napisano 20.01.2011 20:44
Było już kiedyś.
Napisanie takiej funkcji wymagałoby mnóstwa obliczeń, które i tak wykonuje za nas silnik gry w tajemniczym zdarzeniu Touch (jeśli są solidne, tzn solid != 0). Wtedy zapisz czas ostatniego zetknięcia do tablicy i sprawdzaj czy minęło powiedzmy mniej niż 0.1s
Jeśli byty nie są solidne to niestety musisz wziąć każdy wierzchołek bryły bytu i sprawdzić czy mieści się w tym drugim bycie, w fakemeta util jest do tego funkcja, dokładnie nie pamiętam, ale miała w nazwie '_box'. I tak w dwie strony, tzn wszystkie wierzchołki jednego i wszystkie wierzchołki drugiego sprawdzaj czy są w innym bycie nie mam dziś czasu na dostarczenie kodu, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz
Napisanie takiej funkcji wymagałoby mnóstwa obliczeń, które i tak wykonuje za nas silnik gry w tajemniczym zdarzeniu Touch (jeśli są solidne, tzn solid != 0). Wtedy zapisz czas ostatniego zetknięcia do tablicy i sprawdzaj czy minęło powiedzmy mniej niż 0.1s
Jeśli byty nie są solidne to niestety musisz wziąć każdy wierzchołek bryły bytu i sprawdzić czy mieści się w tym drugim bycie, w fakemeta util jest do tego funkcja, dokładnie nie pamiętam, ale miała w nazwie '_box'. I tak w dwie strony, tzn wszystkie wierzchołki jednego i wszystkie wierzchołki drugiego sprawdzaj czy są w innym bycie nie mam dziś czasu na dostarczenie kodu, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych