/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <ColorChat> new const nazwa[] = "Telegrafista"; new const opis[] = "Widzi na radarze przeciwnikow ma statystyki po 20 posiada M4, MP5 oraz granaty"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos"); g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 jest premium kup ja na granacik.ugu.pll", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium kup ja na granacik.ugu.pl", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.01.2011 12:45
Witam proszę o dodanie braku rozrzutu tej klasie
#3
Napisano 20.01.2011 13:45
Daj jeszcze sma i dodaj w zalaczniku
Użytkownik mixerowns8 edytował ten post 20.01.2011 13:46
#4
Napisano 20.01.2011 15:06
znajomy robił a nie wiem jak dodawać w załączniku;p
#5
Napisano 20.01.2011 17:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
new const nazwa[] = "Telegrafista";
new const opis[] = "Widzi na radarze przeciwnikow ma statystyki po 20 posiada M4, MP5 oraz granaty, brak rozrzutu.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 jest premium kup ja na granacik.ugu.pll", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium kup ja na granacik.ugu.pl", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
new const nazwa[] = "Telegrafista";
new const opis[] = "Widzi na radarze przeciwnikow ma statystyki po 20 posiada M4, MP5 oraz granaty, brak rozrzutu.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 jest premium kup ja na granacik.ugu.pll", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium kup ja na granacik.ugu.pl", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
Użytkownik Hajto edytował ten post 20.01.2011 17:15
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych