Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem zpluginem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.01.2011 14:45

Witam mam problem z tym pluginem w logach wyswietla mi sie takie cos
L 01/18/2011 - 22:19:19: [AMXX] Run time error 10 (plugin "runda.amxx") (native "cs_get_user_team") - debug not enabled!
L 01/18/2011 - 22:19:19: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
co zrobic ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "DeathRun Roundtype"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new what[3]
new weapons[][] = { "weaponbox", "armoury_entity", "weapon_shield" }

new HamHook:weaponstouch[sizeof weapons]
new HamHook:use

public plugin_init() 
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")    
        
        for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++)
        {
                weaponstouch[i] = RegisterHam(Ham_Touch, weapons[i], "ham_block")
        }
        use = RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "ham_block")
}
public new_round(id) 
{       
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
                static menu
                menu = menu_create("\w Jaka gramy runde?", "menu_handler")
                menu_additem(menu, "\wDeathRun", "1", 0)
                menu_additem(menu, "\wFree", "2", 0)
                menu_addblank(menu, 0)
                menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
                
                static players[32], num
                get_players(players, num, "ch")
                for(new i = 0; i < num; i++)
                {
                        menu_display(players[i], menu, 0)
                }    
                set_task(get_cvar_float("mp_freezetime") - 1.0, "menu_end")
                
                for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++)
                {
                        DisableHamForward(weaponstouch[i])
                }
                DisableHamForward(use)
                
                what[1] = what[2] = 0
        }
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_cancel(id)
                return PLUGIN_HANDLED
        }    
        static data[6], access, callback, name[33], key
        menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)        
        
        key = str_to_num(data)
        ++what[key]
        
        get_user_name(id, name, 32)
        client_print(0, print_chat, "[DeathRun] %s wybral %s", name, (key == 1) ? "DeathRun" : "Free")
        
        menu_cancel(id)
        return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_end()
{    
        if(what[2] > what[1])
        {        
                for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++)
                {
                        EnableHamForward(weaponstouch[i])
                }
                EnableHamForward(use)        
        }    
        client_print(0, print_chat, "[DeathRun] Gramy runde %s - przygotujcie sie!", (what[1] >= what[2]) ? "DeathRun" : "Free")
        
        static players[32], num
        get_players(players, num, "ch")
        for(new i = 0; i < num; i++)
        {
                menu_cancel(players[i])
        }
}
public ham_block() return HAM_SUPERCEDE

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2011 17:28

1. włącz debuga (runda.amxx debug)
2. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0") nie przekazuje/itp parametrów ;] (czyli tak ID nie zdobędziesz, jak już to z pętli zrobić)
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 speedkill

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.01.2011 18:27

czyli jak zrobic zeby działał bo jak dopisze debug bo go wyłaczy
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2011 18:59

bez debuga strzelam co jest źle.

P.S. Pisałem na szybko. Możliwe, że gdzieś się walnąłem w trakcie. Zobacz czy to działa (kompiluje się, lecz nietestowane):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "DeathRun Roundtype"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new what[3]
new weapons[][] = { "weaponbox", "armoury_entity", "weapon_shield" }

new HamHook:weaponstouch[sizeof weapons]
new HamHook:use

public plugin_init() 
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")    
        
        for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++)
        {
                weaponstouch[i] = RegisterHam(Ham_Touch, weapons[i], "ham_block")
        }
        use = RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "ham_block")
}

public new_round() 
{       
	new Players[32], playerCount, id 
	get_players(Players, playerCount)
	for (new j=0; j<playerCount; j++) 
	{
		id = Players[j]
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
		{
			static menu
			menu = menu_create("\w Jaka gramy runde?", "menu_handler")
			menu_additem(menu, "\wDeathRun", "1", 0)
			menu_additem(menu, "\wFree", "2", 0)
			menu_addblank(menu, 0)
			menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
                
			menu_display(id, menu, 0)  
			set_task(get_cvar_float("mp_freezetime") - 1.0, "menu_end")
                
			for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++)
			{
				DisableHamForward(weaponstouch[i])
			}
			DisableHamForward(use)
                
			what[1] = what[2] = 0
		}
	}
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_cancel(id)
                return PLUGIN_HANDLED
        }    
        static data[6], access, callback, name[33], key
        menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)        
        
        key = str_to_num(data)
        ++what[key]
        
        get_user_name(id, name, 32)
        client_print(0, print_chat, "[DeathRun] %s wybral %s", name, (key == 1) ? "DeathRun" : "Free")
        
        menu_cancel(id)
        return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_end()
{    
        if(what[2] > what[1])
        {        
                for(new i = 0; i < sizeof weapons; i++)
                {
                        EnableHamForward(weaponstouch[i])
                }
                EnableHamForward(use)        
        }    
        client_print(0, print_chat, "[DeathRun] Gramy runde %s - przygotujcie sie!", (what[1] >= what[2]) ? "DeathRun" : "Free")
        
        static players[32], num
        get_players(players, num, "ch")
        for(new i = 0; i < num; i++)
        {
                menu_cancel(players[i])
        }
}
public ham_block() return HAM_SUPERCEDE 

  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#5 speedkill

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.01.2011 19:20

jednak sie gdzies machnełes bo odrazu pisze ze gramy deatrun
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#6 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2011 19:33

Debug nie wyłącza pluginu. Nie powinien ;]

W plugins.ini:
runda.amxx zamień na : runda.amxx debug
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych