Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Ninja niewidzialnośćkucanie + nóż

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kibilimater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łobez
Offline

Napisano 18.01.2011 21:30

Witam!

Chciałbym aby klasa ninja była niewidzialna na nożu i gdy kuca (jednocześnie trzyma nóż i kuca).

}
		case Ninja:
		{
			give_item(id, "weapon_mac10");
			give_item(id, "weapon_elite");
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 190);
			set_user_gravity(id, 0.5);	
		}

	if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(klasa_gracza[id] == Ninja) 
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 50); 
	else 
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);  
}

U mnie wygląda to tak. Proszę o pomoc.

Mogę wkleić inne części .sma proszę powiedzieć które.

Dodano 18 styczeń 2011 - 21:31:
lub może być niewidzialny tylko na nożu.
  • +
  • -
  • 0

#2 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 19.01.2011 14:57

Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
CurWeapon(id)


Dodaj kod

if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 7);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_MAC10) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_ELITE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


zaraz po


if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)

Użytkownik Karnerrr edytował ten post 20.01.2011 13:46






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych