Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piorun-przerobienie^^


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Romek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 18.01.2011 15:09

Witam.
Jak przerobić ten plugin (kod niżej) żeby można było go używać 3 razy na runde co 5 sekund ?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Blyskawica"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("blysk", "cmdBlyskawica");
}

public cmdBlyskawica(id){
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 100.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
new sprite;

public plugin_precache(){
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

/**
* from war3ft/effects.inl
*/
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 100.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 18.01.2011 17:12

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Pytania
do
Scripting -> Pluginy

  • +
  • -
  • 0

#3 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 18.01.2011 17:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Blyskawica"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("blysk", "cmdBlyskawica");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public cmdBlyskawica(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
client_print(id,print_chat,"Nie posiadasz wiecej blyskawic");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id]=floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 100.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
new sprite;

public plugin_precache(){
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

/**
* from war3ft/effects.inl
*/
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 100.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public NowaRunda()
{
for(new id=1;id<32;id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
ilosc_blyskawic[id]=3;
poprzednia_blyskawica[id]=0
}
}
}

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych