Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Target - w x odległości od celownika


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 17.01.2011 20:22

Witam, stworzyłem na diablo moda piorun, wszystko jest w porządku tylko nie wszystko jest dokładnie tak jak bym chciał. Piorun strzela w najbliższą możliwą osobę w odległości 8000, dokładniej jest to funkcja "new target = Find_Best_Angle(id,8000.0,false)". Chciał bym przerobić to na strzelanie w przeciwnika obok x odległości od celownika. Myślę, że napisałem wystarczająco informacji byście zrozumieli jak mi pomóc, ja osobiście w żadnym wypadku nie wiem jak to zrobić. Z góry dziękuje i pozdrawiam.


Btw., jeśli powinienem zamieścić to w problemach diablo, przenieście.

Użytkownik gorusio edytował ten post 17.01.2011 20:26

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 20:33

A kod odpowiedzialny za ten piorun? Bo bawiąc się w zgadule, to wydaje mi się, że to będzie
new target = Find_Best_Angle(id,8000.0,false)

i te 8000.0 zamieniasz na mniejszą liczbę.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 góruś

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 17.01.2011 20:38

Kod tu raczej nic nie da, tak jak napisałem, zmniejszając liczbę z
Find_Best_Angle
zmniejszam odległość ataku pioruna, przykładowo, jeśli dam 10, uderzę tylko humana który stoi obok mnie.
  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 20:40

No to daj tam coś ok. 600-1000.


A sory, chyba dopiero zrozumiałem... chcesz, żeby szukało gracza przy celowniku? No to
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara) && get_user_team(id) != get_user_team(ofiara) && entity_range(id, ofiara) < 8000) {
// kod
}

Użytkownik sebul edytował ten post 17.01.2011 20:46

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 góruś

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 17.01.2011 20:43

Być może nie zrozumiałeś co chcę osiągnąć a co jest teraz:

Teraz :
new target = Find_Best_Angle(id,8000.0,false)
Uderza najbliższą osobę w promieniu od 0 do 8000, bez względu gdzie celuję i w jakiej pozycji od przeciwnika się znajduję(mogę być nawet od niego odwrócony a piorun i tak go uderzy)

Chcę osiągnąć : Uderzenie tylko przeciwnika który znajduję się w nie dużej odległości od mojego celownika, bez względu na odległość, po prostu muszę w niego wycelować aby piorun poleciał w jego stronę.

edit.
czyli
entity_range(id, target) < 100
odpowiada za odległość od celownika?

Użytkownik gorusio edytował ten post 17.01.2011 20:51

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 20:46

Zanim zobaczyłem Twój post, edytowałem już swój ;] patrz wyżej ^ ^ to chyba o to chodzi.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.01.2011 20:49

Nie takie bez względu, bo oblicza kąt między celownikiem a graczem, a z tego możesz policzyć odległość od celownika

odleglosc = sin(a)*dystans


  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 20:54

W nie dużej odległości, to prawie akurat z "get_user_aiming" będzie dobrze. No chyba że ktoś wie jak jeszcze to inaczej zrobić, żeby można było sobie wybierać tą odległość od celownika, to niech pisze tutaj kod ;] przyda się i mi ^^
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 góruś

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 18.01.2011 00:18

do zamknięcia, darkgl pomógł mi wykonać to w inny sposób, choć gdyby nie on, kod sebula działał również ale strasznie to było pogmatwane w efekcie końcowym.
  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych