Chodzi mi o to że funkcja pobiera z Bazy Danych z danej kolumny cyfrę i chciałbym aby po pobraniu zmiennej, zamieniła by się ona na przypisany wyraz np.
x=1 to zamiast 1 przyjmuje słowo "xyz"
x=2 "abc"
To jest mniej więcej to samo co klasy w DiabloMod, w Bazie klasa widnieje jako cyfra, a w pluginie i podczas gry jako wyraz
Pozdrawiam i czekam na pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zamiana cyfry na wyraz
Temat rozp. dRaq, 17.01.2011 18:57
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.01.2011 18:57
#2
Napisano 17.01.2011 19:00
AVE SOAD!
#3
Napisano 17.01.2011 19:20
Wszystko ok tylko utworze
enum {none=0, x, y, z}
i co tu dopisać aby on odnosił się np. do zmiennej player_x[id]
Bo gdy zerżnąłem równo z DM i klas(Race[player_class[id]]) podmieniając i dodając nowe zmienne i enum na tej samej zasadzie co jest w pluginie, zamiast nazw Wyświetlało x=78, a gdy w tabelce była zmienna 2 to wyświetlało 66, o co kaman w tym -.-
enum {none=0, x, y, z}
i co tu dopisać aby on odnosił się np. do zmiennej player_x[id]
Bo gdy zerżnąłem równo z DM i klas(Race[player_class[id]]) podmieniając i dodając nowe zmienne i enum na tej samej zasadzie co jest w pluginie, zamiast nazw Wyświetlało x=78, a gdy w tabelce była zmienna 2 to wyświetlało 66, o co kaman w tym -.-
Użytkownik Skrzato edytował ten post 17.01.2011 19:25
#4
Napisano 17.01.2011 19:31
Najlepsza jest do tego tablica stringów
const gszWyrazy[][] = {"zero", "jeden", "dwa", "trzy"} new i = 2; log_amx("%d = %s", i, gszWyrazy[i]);
2 = dwa
#5
Napisano 17.01.2011 19:40
A na jakiej zasadzie to się odbywa w diablomodzie ? @up +
Użytkownik Skrzato edytował ten post 17.01.2011 19:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych