Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja Display_Fade


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2011 14:03

Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)


Która część tego kodu odpowiada za czas trwania ustawienia koloru ekranu gracza?

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 17.01.2011 14:12

#2 1<<14
  • +
  • -
  • 1

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2011 15:16

1>>14 to 14 sekund?? oki można zamknąć,dzięki Ortega masz +

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 18:20

Do sekund w tym wypadku, chyba najlepiej stosować jest - "seconds(4)", czyli to daje 4 sek.

Użytkownik sebul edytował ten post 17.01.2011 18:20

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.01.2011 19:36

seconds nie jest wbudowanym makrem
#define seconds(%1) floatround(%1*(1<<12))

  • +
  • -
  • 0

#6 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2011 19:45

R3X,jak to wbuduje przy define to bedzie to odpowiadać za czas w sekundach?

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 19:47

seconds nie jest wbudowanym makrem

#define seconds(%1) floatround(%1*(1<<12))

W diablo z tego co wiem jest wbudowane...

Użytkownik sebul edytował ten post 17.01.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2011 20:15

No to jak jest wbudowane,to oznacza,że to ta funkcja;d

Chyba można zamknąć;P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych