Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 12345

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:asddsa
  • Lokalizacja:asdas
Offline

Napisano 16.01.2011 15:36

mogł by mi ktoś wsadzic te pliki do załącznika i skompilować na amxx?

new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,
74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};

new punkty_gracza[33];
new zdrowie_gracza[33];
new inteligencja_gracza[33];
new wytrzymalosc_gracza[33];
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
new kondycja_gracza[33];
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
new Float:szybkosc_gracza[33];

new bool:gracz_resetuje[33];

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, StrzelecWsparcia, Admiral, Terrorysta, Jezus};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 150, 125, 150};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.7, 1.2, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 200, 25, 200};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"Snajper",
	"Komandos (Klasa Premium)",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (Klasa Premium)",
	"Partyzant",
	"Szpieg",
	"Szturmowiec",
	"Strzelec Wsparcia",
	"Admiral (Super Premium)",
	"Terrorysta",
	"Jezus (Klasa Super Premium)"
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
	"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 70% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
	"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
	"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
	"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
	"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
	"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
	"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
	"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
	"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
	"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
	"Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
	"Dostaje awp + m4 i deagle, 150 hp bazowe, szybciej biega",
	"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
	"Dostaje elites, 150 hp bazowe, o wiele szybciej biega"


case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}	
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Partyzant:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
		}
		case Szpieg:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ZmienUbranie(id, 0);
		}
		case Szturmowiec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
		case StrzelecWsparcia:
		{
			give_item(id, "weapon_g3sg1");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
		}
		case Admiral:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_m4a1");
		}
		case Terrorysta:
		{
			give_item(id, "weapon_sg552");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			ilosc_min_gracza[id] = 1 ;
		}
		case Jezus:
		{
			give_item(id, "weapon_elite");	
                  give_item(id, "weapon_hegrenade");
                  ilosc_min_gracza[id] = 3 ;
                  ilosc_rakiet_gracza[id] = 3 ;



Miałem 26 błędów za każdym razem kiedy dodaje KLASY PREMIUM, dopóki dodaje normalne klasy jest ok, pomoże ktoś bo to troche pilne jest


2 pytanie.. pobrałem MOD BF2, i tam ze pisze np. " mozesz wylaczyc muzyke piszac /roundsound' i takie inne ogłoszenia PTB tam ma takie [ cs-guilde.net] i dopiero piszę ta się to jakoś zmazać?

Załączone pliki


Użytkownik Pavulon edytował ten post 16.01.2011 15:40
Tagi BBCode !

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.01.2011 19:53

mozesz wylaczyc muzyke piszac /roundsound

To jest od alternative end round sounds

z PTB to sprawdź w cvarach a jak nie ma to przerób kod źródłowy
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych