Mógłby mi ktos powiedziec jak zrobic tarcze swat zeby byla losowo 1/2, 1/3 , 1/4 ,1/5
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.01.2011 20:25
#2
Napisano 15.01.2011 23:25
w
dodajesz
jezeli chcesz zrobic np 1/5 wpisujesz random(5)
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodajesz
case 24:
{
if(random(3)!=1)//1/3
UsunPrzedmiot(id)
}
jezeli chcesz zrobic np 1/5 wpisujesz random(5)
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 15.01.2011 23:31
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#3
Napisano 16.01.2011 11:52
Liczy się od 0 więc random(3) jest to 1/4, a random(5) to 1/6.
#4
Napisano 16.01.2011 12:19
to powiedzcie co dokladnie i gdzie wkleic zeby zrobic 1/3
#5
Napisano 16.01.2011 13:24
@Change
z tego co wiem random(3) losuje liczby z zakresu {0,1,2} wiec 1/3
z tego co wiem random(3) losuje liczby z zakresu {0,1,2} wiec 1/3
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#6
Napisano 16.01.2011 13:32
random(3) -> {0,1,2,3} - wg mnie.
#7
Napisano 16.01.2011 14:14
to w końcu jak ta linijke wkleic i gdzie? bo ta wkleilem i tarcza swat nadal byla 1/1
#8
Napisano 17.01.2011 13:45
Ta odpowiedź z drugiego postu jest wg zła
W Odrodzenie(id)
Dodajesz
Potem na samej górze TakeDamage znajdź
i zmień na
W Odrodzenie(id)
Dodajesz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 24)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; // liczba trzy oznacza 1/3 - tutaj możesz sobie zmieniać
Potem na samej górze TakeDamage znajdź
|| informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 ||
i zmień na
|| (informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) ||
#9
Napisano 17.01.2011 18:06
ja napisalem 1/x na otrzymywanie tarczy swat Ty na 1/x ''uzycie'' jej. Wiec oba sa dobrze, ale z tego co widze nie doczytalem dokladnie o co chodzilo w 1 poscie
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych