Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Cod hp

CoD Stary

  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 Larmoire

    Pomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Posted 15.01.2011 11:17

Witam , pomoże ktoś zrobić pokazywanie pelnego hp obok lev ?? Chodzi mi oto żeby w tej ramce gdzie klasa , lev itp. pokazywane było pełne hp . Za każdą dobrą podpowiedzi +
  • +
  • -
  • 0

#2 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 47
    Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Posted 15.01.2011 11:36

Szukasz:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

Zamieniasz na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));

Oraz:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

Na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));

Edited by Maussanti, 15.01.2011 11:38.

  • +
  • -
  • 1

#3 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

  • Reputacja: 17
    Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Posted 15.01.2011 11:39

Szukasz:
public PokazInformacje(id)

Masz tam:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

Zamieniasz na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));

Edited by krysteksulek, 15.01.2011 11:39.


#4 Larmoire

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Posted 15.01.2011 12:01

dzięki Dzięki , leci plusik . A powiesz jeszcze jak dodac losowanie itemu w sklepie ? za 4 k ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

  • Reputacja: 15
    Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Posted 15.01.2011 12:18

Znajdź:
#include <nvault>


Dodaj za:
#include <ColorChat>


Znajdź:
new doswiadczenie_za_bombe;


Dodaj za:
new doswiadczenie_za_kase;
new doswiadczenie_za_kasez;
new doswiadczenie_za_totek;
new doswiadczenie_za_fail;


Znajdź:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");


Dodaj za:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); 


Znajdź:
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp"); 


Dodaj za:
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;


Znajdź:
public plugin_cfg()


Dodaj przed:
To co w załączniku

Po:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Tropiciel)
radar[id] = true;
else
radar[id] = false;

}


Dodaj:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}

Attached Files


Edited by gader342, 15.01.2011 12:54.


#6 Larmoire

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Posted 15.01.2011 13:00

Ale ja sklep już mam sklep ale bez losowego itemu :/
  • +
  • -
  • 0

#7 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

  • Reputacja: 17
    Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Posted 15.01.2011 13:02

Jemu chodzi żeby w ogóle dodać tę opcję.
Szukasz:

public Sklep(id)

Następnie pod:

menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
Dodaj:
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r4000$");
Później pod:
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}

Dodaj:

case 7:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

Razem na końcu powinno wyglądać to tak:
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Edited by krysteksulek, 15.01.2011 13:13.


#8 Larmoire

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Posted 15.01.2011 19:15

dzięki , potem zauważyłem że moge zamianć .Oboje macie plusik dzięki , można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In