Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.01.2011 11:17
Witam , pomoże ktoś zrobić pokazywanie pelnego hp obok lev ?? Chodzi mi oto żeby w tej ramce gdzie klasa , lev itp. pokazywane było pełne hp . Za każdą dobrą podpowiedzi +
#2
Napisano 15.01.2011 11:36
Szukasz:
Zamieniasz na:
Oraz:
Na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
Zamieniasz na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));
Oraz:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
Na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
Użytkownik Maussanti edytował ten post 15.01.2011 11:38
#3
Napisano 15.01.2011 11:39
Szukasz:
Masz tam:
Zamieniasz na:
public PokazInformacje(id)
Masz tam:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
Zamieniasz na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 15.01.2011 11:39
#4
Napisano 15.01.2011 12:01
dzięki Dzięki , leci plusik . A powiesz jeszcze jak dodac losowanie itemu w sklepie ? za 4 k ?
#5
Napisano 15.01.2011 12:18
Znajdź:
Dodaj za:
Znajdź:
Dodaj za:
Znajdź:
Dodaj za:
Znajdź:
Dodaj za:
Znajdź:
Dodaj przed:
To co w załączniku
Po:
Dodaj:
#include <nvault>
Dodaj za:
#include <ColorChat>
Znajdź:
new doswiadczenie_za_bombe;
Dodaj za:
new doswiadczenie_za_kase;
new doswiadczenie_za_kasez;
new doswiadczenie_za_totek;
new doswiadczenie_za_fail;
Znajdź:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
Dodaj za:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
Znajdź:
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
Dodaj za:
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
Znajdź:
public plugin_cfg()
Dodaj przed:
To co w załączniku
Po:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Tropiciel)
radar[id] = true;
else
radar[id] = false;
}
Dodaj:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
Załączone pliki
Użytkownik gader342 edytował ten post 15.01.2011 12:54
#6
Napisano 15.01.2011 13:00
Ale ja sklep już mam sklep ale bez losowego itemu
#7
Napisano 15.01.2011 13:02
Jemu chodzi żeby w ogóle dodać tę opcję.
Szukasz:
Następnie pod:
Dodaj:
Razem na końcu powinno wyglądać to tak:
Szukasz:
public Sklep(id)
Następnie pod:
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");Dodaj:
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r4000$");Później pod:
case 6: { new koszt = 10000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!"); SprawdzPoziom(id); }
Dodaj:
case 7: { new koszt = 4000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); }
Razem na końcu powinno wyglądać to tak:
case 6: { new koszt = 10000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!"); SprawdzPoziom(id); } case 7: { new koszt = 4000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 15.01.2011 13:13
#8
Napisano 15.01.2011 19:15
dzięki , potem zauważyłem że moge zamianć .Oboje macie plusik dzięki , można zamknąć
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych