Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TE_BEAMRING


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 13.01.2011 20:46

Witam, mam w pewnej funkcji pokazanie message, wygląda on tak:

        	write_byte(TE_BEAMRING)
write_short(id)
write_short(ofiara)
write_short(sprite_white)
write_byte(10)
write_byte(10)
write_byte(10)
write_byte(10)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(100)
write_byte(10)


Gdzieś na górze:

#define TE_BEAMRING 24 


Lecz gdy go wywołuje, to crashuje serwer. Czemu?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.01.2011 21:54

złe parametry podajesz?
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 13.01.2011 22:01

Tzn? Mógłbyś mnie oświecić? ; >

#4 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 15.01.2011 08:30

Tak trudno do googl'i zajrzeć?

#define TE_BEAMRING                 24       // Connect a beam ring to two entities
write_byte(TE_BEAMRING)
write_short(start entity)
write_short(end entity)
write_short(sprite index)
write_byte(starting frame)	
write_byte(frame rate in 0.1's)
write_byte(life in 0.1's)
write_byte(line width in 0.1's)
write_byte(noise amplitude in 0.01's)
write_byte(red)	
write_byte(green)	 
write_byte(blue)	
write_byte(brightness)

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.01.2011 13:40

Tak trudno do googl'i zajrzeć?

#define TE_BEAMRING                 24       // Connect a beam ring to two entities
write_byte(TE_BEAMRING)
write_short(start entity)
write_short(end entity)
write_short(sprite index)
write_byte(starting frame)	
write_byte(frame rate in 0.1's)
write_byte(life in 0.1's)
write_byte(line width in 0.1's)
write_byte(noise amplitude in 0.01's)
write_byte(red)	
write_byte(green)	 
write_byte(blue)	
write_byte(brightness)


A myślisz, że nie próbowałem tego?! Jak wpisze liczby dziesiętne to mi Tag Mistmatch wyskakuje. -.-''




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych