Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BlockMaker

Podmiana modeli

BlockMaker

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.01.2011 18:08

Witam

Mam problem z podmiana modeli bo w .sma mam

new const gszBlockModelDefault[] = "models/blockmaker/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelPlatform[] = "models/facenew/platforma.mdl";
new const gszBlockModelBhop[] = "models/facenew/bhop.mdl";
new const gszBlockModelBhop2[] = "models/facenew/bhop22.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/facenew/bhopbezspowo.mdl";
new const gszBlockModelBhopBez[] = "models/face/kulki.mdl";
new const gszBlockModelBhopobrazenia[] = "models/face/bhobrazenia.mdl";
new const gszBlockModelDamage[] = "models/facenew/obr.mdl";
new const gszBlockModelSwiatlo[] = "models/facenew/swiatlo.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/facenew/leczenie.mdl";
new const gszBlockModelTrzesienie[] = "models/facenew/trzesienie.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/facenew/niesmiertelnosc.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/face/niewi.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/facenew/strzalka.mdl";
new const gszBlockModelBooster[] = "models/facenew/booster.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/face/balony.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/face/ice.mdl";
new const gszBlockModelTrampoline[] = "models/facenew/trampolina.mdl";
new const gszBlockModelTrampolinasmall[] = "models/facenew/trampolina.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/facenew/smierc.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/blockmaker/bm_block_nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/face/kamuflaz.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/face/lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/blockmaker/bm_block_fire.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/face/random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/face/slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/face/miodd.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/face/barieract.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/face/barieratt.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/face/buty.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/facenew/platforma.mdl";
new const gszBlockModelTrawa[] = "models/facenew/trawa.mdl";
new const gszBlockModelPodloga[] = "models/facenew/platforma.mdl";
new const gszBlockModelBhopszklo[] = "models/face/szyba.mdl";
new const gszBlockModelBhopopozniony[] = "models/facenew/bh_opozniony.mdl";
new const gszBlockModelBhoplod[] = "models/face/bhoplod.mdl";
new const gszBlockModelKucanie[] = "models/face/duck.mdl";
new const gszBlockModelDrabina[] = "models/blockmaker/fence.mdl";
new const gszBlockModelGranaty[] = "models/face/granat.mdl";
new const gszBlockModelSmokeGrenade[] = "models/face/smoke.mdl";
new const gszBlockModelHeGrenade[] = "models/facenew/platforma.mdl";
new const gszBlockModelUltraHealer[] = "models/facenew/leczenie.mdl";
new const gszBlockModelNoClip[] = "models/facenew/platforma.mdl";
new const gszBlockModelDeagle[] = "models/face/dgl.mdl";
new const gszBlockModelAwp[] = "models/facenew/awp.mdl";
new const gszBlockModelM4A1[] = "models/face/m4a1.mdl";
new const gszBlockModelBlind[] = "models/face/oslepienie.mdl";
new const gszBlockModelGravity[] = "models/face/lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelScout[] = "models/face/scout2.mdl";

Gdy podmieniam jedna Ścieszkę i dodaje model serwer pada ... Jak to zrobić ??

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.01.2011 18:10

Z jakim komunikatem/errorem wywala serwer
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BlockMaker

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych