Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DKM FAKE PLAYER - jak zmienićm jego nazwe?
#1
Posted 13.01.2011 11:22
#2
Posted 13.01.2011 11:23
#3
Posted 13.01.2011 19:05
#4
Posted 13.01.2011 19:14
#5
Posted 13.01.2011 19:19
#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < cstrike >
#include < fun >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
#pragma semicolon 1
// Comment this line if you do not want to have fake player !
#define FAKE_PLAYER
// Bot name
#if defined FAKE_PLAYER
new const g_szBotName[ ] = "DRM FAKE PLAYER";
#endif
// Messages prefix
new const g_szPrefix[ ] = "[DeathRun]";
Zmieniasz:
ew const g_szBotName[ ] = "DRM FAKE PLAYER";
Na jaką chcesz nazwę bota.
Zmieniasz:
new const g_szPrefix[ ] = "[DeathRun]";
Na prefix wiadomości. Np jak jest [DeathRun] to się pokazuje:
[DeathRun] KasiaCichopek zostala terrorysta!
No więc zmieniasz i kompilujesz.
#6
Posted 13.01.2011 21:19
Dodano 13 styczeń 2011 - 22:02:
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: chkKg
Jednak nie działa co jest nie tak T_T
#7
Posted 14.01.2011 08:37
// #define FAKE_PLAYER
Druga sprawa to oczywiście ponowna kompilacja kodu.
#8
Posted 14.01.2011 14:59
#9
Posted 14.01.2011 15:03
Daje załączniki. Nazwij sobie według siebie pliki
Attached Files
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users