public call_cast(id)
{
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+20+player_intelligence[id]*1)
hp[id]++
if(hp[id]>3)
{
hp[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz uzyc Tylko 3 doladowania HitPoints na runde")
}
else show_hudmessage(id, "Zregenerowales troche HP")
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case Nekromanta:
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+20+player_intelligence[id]*2)
hp[id]++
if(hp[id]>3)
{
hp[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz uzyc Tylko 3 doladowania HitPoints na runde")
}
else show_hudmessage(id, "Zregenerowales troche HP")
}
case Druid:
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+15+player_intelligence[id]*1)
hp[id]++
if(hp[id]>3)
{
hp[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz uzyc Tylko 3 doladowania HitPoints na runde")
}
else show_hudmessage(id, "Zregenerowales troche HP")
}
}
}
i mam Takie problemy.
1. Nekro w ogóle nie laduje na nozu.
2. Druid i Mnich nie mają ograniczenia. (funkcja hp zmieniana jest na samej gorze kodu hp[33]; i resetowana w roundstart hp[id] = 0).