Próbuję z kumplem napisać plugin na potrzeby naszego klanu, który będzie podmieniał model gracza w CT lub TT ale tylko osobom, których steam_id będzie się zgadzało z tym, które będzie podane w pliku źródłowym. Konkretny model przypisany do gracza o danym steam_id ma być widoczny dla wszystkich graczy wbijających na serwer bez względu na to jaki model CT lub TT wybiorą. Należy także uwzględnić widoczność podmienionych modeli po użyciu w grze komendy cl_minmodels 1.
Proszę o poprawne zmodyfikowanie kodu, który udało nam się napisać do tej pory:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX LaResistance Model", "1.0", "siC") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/lars_ct/gracz1_ct.mdl") precache_model("models/player/lars_te/gracz1_te.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) // Pobranie userid graczy z serwera new userid = get_user_userid(32) if (userTeam == CS_TEAM_T) { // Chcemy dla unikalnego steamid zmienić model gracza, w tym przypadku dla 5 osób drużyny, każdy gracz ma własny model // Zwraca błąd error 033: array must be indexed (variable "-unknown-") if (userid == "STEAM_x:x:xxxxxxx") { cs_set_user_model(id, "gracz1_te") } } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { // Chcemy dla unikalnego steamid zmienić model gracza, w tym przypadku dla 5 osób drużyny, każdy gracz ma własny model // Zwraca błąd error 033: array must be indexed (variable "-unknown-") if (userid == "STEAM_x:x:xxxxxxx") { cs_set_user_model(id, "gracz1_ct") } } else { cs_reset_user_model(id) } return PLUGIN_CONTINUE }
Jeśli nie sprawi to kłopotu, to prosiłbym także o napisanie 2 wersji tego pluginu, w której będzie można wpisać steam_id graczy, których model ma zostać podmieniony, w osobnym pliku o nazwie np. sidmodels.ini, umieszczonym w lokalizacji cstrikeaddons/amxmodx/configs.