Witam
Jak zrobic nowe klasy w NewCodMod ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.01.2011 18:58
#2
Napisano 11.01.2011 19:07
Tu masz przykładową klasę do nowego CodModa:
Przerabiasz jak chcesz,kompilujesz, wrzucasz do katalogu plugins a potem dodajesz nazwę do plugins.ini w katalogu configs.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Obronca";
new const opis[] = "Widzi miny";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Przerabiasz jak chcesz,kompilujesz, wrzucasz do katalogu plugins a potem dodajesz nazwę do plugins.ini w katalogu configs.
AVE SOAD!
#3
Napisano 11.01.2011 21:06
Zrobilem taka klase jak ty masz napisana ale jak kompiluje to mi wyskakuje:
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Cannot read from file: "codmod" on line 4
Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file obronca.amx (compile failed).
Wiesz moze czemu ?
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Cannot read from file: "codmod" on line 4
Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file obronca.amx (compile failed).
Wiesz moze czemu ?
#4
Napisano 11.01.2011 22:24
Brak codmod.inc w katalogu addons/amxmodx/scripting/include/ Plik do pobrania w załączniku i wrzuć go do addons/amxmodx/scripting/include/
Załączone pliki
AVE SOAD!
#5
Napisano 11.01.2011 23:15
Dobra Dziala dzięki Leci +
I jeszcze jedno chce zrobic partyzantowi zeby bylo go slabiej widac to jaki kod do tego jest ?
I jeszcze jedno chce zrobic partyzantowi zeby bylo go slabiej widac to jaki kod do tego jest ?
Użytkownik Monster :D edytował ten post 11.01.2011 23:19
#6
Napisano 11.01.2011 23:17
Jak wrzucisz plik .amxx do katalogu plugins to w chodzisz do katalogu configs otwierasz plugins.ini i na samym dole dodajesz nazwe plugina np. obronca.amxx
AVE SOAD!
#7
Napisano 11.01.2011 23:22
wiem wiem nie wrzucilem pliku z configa
sory za edit
sory za edit
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych