Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak przerobić, aby było co przeładowanie?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 11.01.2011 16:12

public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wid != stare_id_broni[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_id_broni[id] = wid;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(ammo > stare_ammo[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_ammo[id] = ammo;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ile_dodac_magazynek[id] == 0){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo+1);
ile_dodac_magazynek[id]--;
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}


Witam, jak to przerobić, aby co przeładowanie było +X ammo ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych