Cześć, poszukuję pluginu, który na początku mapy będzie pytał czy rozgrywka ma być tylko na headshot'y czy też nie, lecz na mapac typu awp będzie on wyłączony i rozgrywka będzie prowadzona normalnie.
Będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś mi napisze jak mam wrzucić ten plugin i co gdzie podopisywać.
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Vote hs
Temat rozp. fenomeno, 10.01.2011 13:43
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.01.2011 13:43
#2
Napisano 10.01.2011 14:02
Proszę:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "HS czy nie?"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"
new choice[2]
new cvar, g_time, w_time, h_time
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("vote", "1")
g_time = register_cvar("vote_time", "10")
w_time = register_cvar("vote_wait", "20")
h_time = register_cvar("vote_hold", "18")
register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")
new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)
set_task(votetime,"votemod")
server_cmd("amx_pausecfg pause hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
register_clcmd("say a", "votemod")
// Add your code here...
}
public votemod()
{
if (get_pcvar_num(cvar) == 1)
{
new nazwa_mapy[32];
get_mapname(nazwa_mapy, 32 );
if(containi(nazwa_mapy, "aim_") !=-1)
{
new hold = get_pcvar_num(h_time)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz grac tylko na headshoty?^n^n1: Tak^n2: Nie", hold, "menu_1")
new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)
set_task(timer,"sprawdz_glosy")
choice[0] = 0
choice[1] = 0
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public licz_glosy(id,key)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
new co[8] = "Tak"
if (key == 1) co = "Nie"
client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)
++choice[key]
return PLUGIN_HANDLED
}
public sprawdz_glosy(id)
{
if (choice[0] >= choice[1])
{
client_print(0,print_chat,"* Headshot only wlaczony. (Gra na heady ^"%d^") (Gra zwykla ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])
server_cmd("amx_pausecfg enable hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox a")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(205,55,55,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wlaczony!")
}
else
{
client_print(0,print_chat,"* Gramy zwyczajnie!. (Gra zwykla ^"%d^") (Gra na heady ^"%d^"). *",choice[1],choice[0])
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(118,238,0,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wylaczony!")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#3
Napisano 10.01.2011 15:22
Tak, ok dzięki, ale mógłby mi ktoś to zapisać w plikach do ściągnięcia?
i opisać co dopisać do amxx i gdzie to wrzucić
i opisać co dopisać do amxx i gdzie to wrzucić
#4
Napisano 10.01.2011 15:32
Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
wklejasz kod który Ci dałem, ustawiasz nazwe i dajesz kompiluj, później pobierasz i wgrywasz tak jak inne pluginy
wklejasz kod który Ci dałem, ustawiasz nazwe i dajesz kompiluj, później pobierasz i wgrywasz tak jak inne pluginy
#5
Napisano 15.01.2011 00:35
Ok, ale czy da się to ustawić, aby było w połowie pierwszej rundy, a nie plugin robi vote zanim ktoś zdąży wejść na serwer?
#6
Napisano 15.01.2011 00:40
Pewnie trzeba coś z tym pokombinować
g_time = register_cvar("vote_time", "10")
w_time = register_cvar("vote_wait", "20")
#7
Napisano 15.01.2011 10:21
Sam nie wiem i nie chcę się za to zabierać.
Tak mniej więcej niech vote włącza się minutę po rozpoczęciu gry.
Tak mniej więcej niech vote włącza się minutę po rozpoczęciu gry.
#8
Napisano 15.01.2011 15:24
Lenistwo nie zna granic ;f
Masz 2 opcje, albo to albo to. Zmieniasz 1 na 60s, jeśli nie będzie dobrze, wracasz do poprzedniej wartości i zmieniasz 2.
Aż tak ciężko ?
Masz 2 opcje, albo to albo to. Zmieniasz 1 na 60s, jeśli nie będzie dobrze, wracasz do poprzedniej wartości i zmieniasz 2.
Aż tak ciężko ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych