Dodano 10 styczeń 2011 - 20:11:
Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...
Odświeżam
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 10.01.2011 20:11
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.01.2011 18:02
Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 10.01.2011 20:11
Napisano 10.01.2011 21:13
Napisano 11.01.2011 16:52
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 11.01.2011 16:54
Napisano 11.01.2011 17:04
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2011 17:36
Musisz dodać warunek
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod
i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 17:44
Napisano 12.01.2011 17:47
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2011 18:04
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 18:05
Napisano 12.01.2011 18:12
//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2011 19:15
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) xxx(id)
Napisano 12.01.2011 19:24
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 12.01.2011 19:26
Napisano 16.01.2011 12:34
if (player_class[id] == Mag)
{
client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"fireball^"")
register_clcmd("fireball","item_fireball2")
}
client_cmd(id,"fireball")
if (c_fireball[id] > 0) item_fireball2(id)
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 17.01.2011 21:27
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych