Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja użycia itemów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2011 18:02

Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...

Dodano 10 styczeń 2011 - 20:11:

Który kod usunąć,aby przedmioty/moce klasowe nie były używane za pomocą klawisza "E" ? bo mam także podstawione bindy...


Odświeżam

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 10.01.2011 20:11


#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.01.2011 21:13

z check_magic wyeliminować ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2011 16:52

if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) 		
Use_Spell(id)


ten kod odpowiada za usunięcie itemów które używa się za pomocą E "z wyjątkiem check_magic

ale teraz mam problem;/ bind z fireballem dziala ,ale teraz wszystkie klasy maja fireballa;/

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 11.01.2011 16:54


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.01.2011 17:04

Musisz dodać warunek
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod

i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2011 17:36

Musisz dodać warunek

if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // kod

i zamiast "Twoja_Klasa" dodajesz klasę, która ma mieć fireballa.



ale gdzie dodcać,bo zrobiłem public ustawbindy(id) dodawalem warunek tam i nic,do item_fireball tez dawalem i nic ....

Pomóżcie mi,bo teraz wszystkie klasy maja fireballa

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 17:44


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.01.2011 17:47

Podaj kod, gdzie i jak edytowałeś to.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2011 18:04

EDIT: z fireballem dla wszystkich klas załatwiłem,wystarczyło odpowiednio zaklamrować funkcję i dodać do public client_prethink ( id )

teraz mi strasznie HuD spamuje,nacisne raz bind klawisza,i komunikat HuD wyswietla sie ze 10 razy na raz,a ja chce zeby byl raz tylko

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 12.01.2011 18:05


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.01.2011 18:12

Bo musisz to zrobić w taki sam sposób jak
	//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}

if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.01.2011 19:15

Szczerze mówiąc ja zrobił bym coś takiego samego jak check_magic tylko nie podpięte do use_spell tylko w prethinku robić sobie na którym ma się używać :)
Przykład:
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		xxx(id)

  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.01.2011 19:24

Z tego co zrozumiałem, to on właśnie zrobił takim sposobem i dlatego ma spam w hdmsg.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.01.2011 19:26

Właśnie nie bo bawił się w usuwanie...
  • +
  • -
  • 0

#12 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2011 12:34

if (player_class[id] == Mag)
{
client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"fireball^"")
register_clcmd("fireball","item_fireball2")
}


to mam w prethinku

w public item_fireball2(id) dodałem na początku

client_cmd(id,"fireball")


i usunąłem z check_magic:

if (c_fireball[id] > 0) item_fireball2(id)


To jak naprawić ten spam z Hudem?

Dodano 17 styczeń 2011 - 21:27:
ReUP

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 17.01.2011 21:27





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych