Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomocy w pluginie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gandi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 09.01.2011 16:03

1. Witam mam pytanie pomoże/podpowie jak przerobić plugin?

public event_damage(id)
{
new Float:hp = float(get_user_health(id))
new Float:damage = float(read_data(2))
damage *= 2
new dmg = floatround(hp - damage)
set_user_health(id, dmg)
}


Chodzi mi o to by był w
case 0: 
{

}

z góry dzięki za pomoc


ps. Jak temat napisałem nie w tym temacie to przepraszam.

Dodano 09 styczeń 2011 - 16:10:
2. I szukam pluginu który zabrania podnoszenia broni lub wymusza nóż(knife)? i też żeby był w
case 0: 
{

}

  • +
  • -
  • 0

#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 09.01.2011 16:34

Chodzi Ci o wywoływanie funkcji w case 0: ? Bo jeśli tak to powinno to wyglądać tak:
public event_damage(id)
{
new Float:hp = float(get_user_health(id))
new Float:damage = float(read_data(2))
damage *= 2
new dmg = floatround(hp - damage)
set_user_health(id, dmg)
}

case 0:
{
event_damage(id)

}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 Gandi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 09.01.2011 22:26

A mam takie pytanie czy ten skrypt jest dobrze napisany bo coś nie działa te dwa razy silniejsze ammo?? Jak wybiorę tą opcję to mi jedynie HP zabiera??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych