Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodaje Stalkera ale on nie dzialaKażdy kto pomoże dostanie +

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dexi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 09.01.2011 14:34

Więc dodaje stalkera pod nazwą Mistrz Maskowania w następujący sposób:


Dodaje:
"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6 
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
	"Pamietnik Zolnierza",//29
	"Mistrz Maskowania"//30

Następnie dodaję opis:
"Cicho biegasz", 
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
	"dzięki temu przedmiotowi dostajesz +50 XP za kazde zabicie",
	"Jesteś niewidzialny, ale masz tylko 15hp"

I działanie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	set_user_health (id, 15)

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Ale item nie działa :(
Co robię źle?
A może coś pominąłem?

Użytkownik Dexi edytował ten post 09.01.2011 14:35

  • +
  • -
  • 0

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.01.2011 15:01

jak już to

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
set_user_health (id, 15)
}


No i gdzie ty to dałeś?
  • +
  • -
  • 0

#3 Dexi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 09.01.2011 15:28

To znaczy gdzie leży błąd?
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.01.2011 17:00

W tym co podałem - nie masz klamry więc if odnosił się tylko do jednego wiersza
  • +
  • -
  • 1

#5 Dexi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 09.01.2011 19:58

Aah dzięki zaraz sprawdzę :)

#EDIT

Niewidzialność działa ale nadal mam full HP :(

Użytkownik Dexi edytował ten post 09.01.2011 20:07

  • +
  • -
  • 0

#6 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.01.2011 20:14

Musisz to dać PO linii
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);

  • +
  • -
  • 0

#7 Dexi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 09.01.2011 20:30

Dobra jestem tępy więc się upewnię :>
to ma byc tak?

{
                if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	set_user_health (id, 15)
        set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
               }

Użytkownik Dexi edytował ten post 09.01.2011 20:31

  • +
  • -
  • 0

#8 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.01.2011 20:36

To może ja Ci pomogę:

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 15;
}

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);

Użytkownik Maussanti edytował ten post 09.01.2011 20:38

  • +
  • -
  • 1

#9 Dexi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 09.01.2011 20:42

ok spróbuje :D

#Edit

Działa wzorowo :)

Leci do cb gigantyczny (+).
Dziękuje i pozdrawiam

Użytkownik Dexi edytował ten post 09.01.2011 20:48

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych