Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić Arch Angel Wings w CodMod????

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.01.2011 12:08

Siemka .Mam pytanko jak zrobić arch angel wings (diablo mod) w Cod Mod (Beta [Stary])?
I jak to zrobić w itemku.

Mam itemek np. Niebianskie skrzydla i jak do niego dodac archa z diablo



@refresh

Użytkownik HubertTM edytował ten post 12.01.2011 14:59

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.01.2011 19:09

Możesz spróbować ale nie wiem czy to wypali...:
Na górze do nowych zmiennych:
new player_b_gravity[33] = 1

Potem na koniec:
public client_PreThink ( id ) 
{	
	new button2 = get_user_button(id);
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE)
		check_magic(id)
	
	
	///////////////////////////////////////////////////
	
	return PLUGIN_CONTINUE		
}

public check_magic(id)					//Redirect and check which items will be triggered
{
	if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id)

	return PLUGIN_HANDLED
}

public item_gravitybomb(id)
{	
	if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 
	{
		hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
	
	new origin[3]
	get_user_origin(id,origin)
	
	if (origin[2] == 0)
		earthstomp[id] = 1
	else
		earthstomp[id] = origin[2]
	
	set_user_gravity(id,5.0)
	falling[id] = true
	
		
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

public add_bonus_stomp(id)
{
	set_gravitychange(id)
	
	new origin[3]
	get_user_origin(id,origin)
	
	new dam = earthstomp[id]-origin[2]
	
	earthstomp[id] = 0
	
	//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
	if (dam < 85)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	dam = dam-85
	
	message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();
		
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)
	

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i]
			
		if (pid == id || !is_user_alive(pid))
			continue
			
		if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue
			
		if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue	
			
		new Float:id_origin[3]
		new Float:pid_origin[3]
		new Float:delta_vec[3]
		
		pev(id,pev_origin,id_origin)
		pev(pid,pev_origin,pid_origin)
		
		
		delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
		delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
		delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200
		
		set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)
						
		message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
		write_short( 1<<14 );
		write_short( 1<<12 );
		write_short( 1<<14 );
		message_end();
		
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);			
	}
		
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}

}

Do klasy lub itemu w odrodzeniu dodajesz:
player_b_gravity[id] = x //1-10 max
			if (is_user_alive(id))
			set_gravitychange(id)
Nie sprawdzane mogą a nawet 99 % bd. gdzieś błąd ale możesz sprawdzić :)
  • +
  • -
  • 1

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.01.2011 14:00

Testuje zaraz dam odpowiedź


Oto error :


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 1002
Warning: Loose indentation on line 1012
Warning: Loose indentation on line 1267
Warning: Loose indentation on line 1270
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "button2" on line 3325
Error: Undefined symbol "gravitytimer" on line 3344
Warning: Expression has no effect on line 3344
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 3344
Error: Invalid expression, assumed zero on line 3344
Error: Too many error messages on one line on line 3344

Compilation aborted.
4 Errors.



Jeszcze był 1 ale wystarczyło zmienić na Hud

Dodano 13 styczeń 2011 - 15:08:

Możesz spróbować ale nie wiem czy to wypali...:
Na górze do nowych zmiennych:

new player_b_gravity[33] = 1

Potem na koniec:
public client_PreThink ( id ) 
{	
	new button2 = get_user_button(id);
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE)
		check_magic(id)
	
	
	///////////////////////////////////////////////////
	
	return PLUGIN_CONTINUE		
}

public check_magic(id)					//Redirect and check which items will be triggered
{
	if (player_b_gravity[id] > 0) item_gravitybomb(id)

	return PLUGIN_HANDLED
}

public item_gravitybomb(id)
{	
	if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 
	{
		hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
	
	new origin[3]
	get_user_origin(id,origin)
	
	if (origin[2] == 0)
		earthstomp[id] = 1
	else
		earthstomp[id] = origin[2]
	
	set_user_gravity(id,5.0)
	falling[id] = true
	
		
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

public add_bonus_stomp(id)
{
	set_gravitychange(id)
	
	new origin[3]
	get_user_origin(id,origin)
	
	new dam = earthstomp[id]-origin[2]
	
	earthstomp[id] = 0
	
	//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
	if (dam < 85)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	dam = dam-85
	
	message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();
		
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)
	

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i]
			
		if (pid == id || !is_user_alive(pid))
			continue
			
		if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue
			
		if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue	
			
		new Float:id_origin[3]
		new Float:pid_origin[3]
		new Float:delta_vec[3]
		
		pev(id,pev_origin,id_origin)
		pev(pid,pev_origin,pid_origin)
		
		
		delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
		delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
		delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200
		
		set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)
						
		message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
		write_short( 1<<14 );
		write_short( 1<<12 );
		write_short( 1<<14 );
		message_end();
		
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);			
	}
		
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}

}

Do klasy lub itemu w odrodzeniu dodajesz:
player_b_gravity[id] = x //1-10 max
			if (is_user_alive(id))
			set_gravitychange(id)
Nie sprawdzane mogą a nawet 99 % bd. gdzieś błąd ale możesz sprawdzić :)


Nie działa wyzej masz error

Użytkownik HubertTM edytował ten post 13.01.2011 14:08

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.01.2011 16:15

Usuń to:
new button2 = get_user_button(id);
Na górze do nowych zmiennych:
new gravitytimer[33]
Jeżeli bd. dalsze problemy pisz...
  • +
  • -
  • 1

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.01.2011 17:41

Usuń to:

new button2 = get_user_button(id);
Na górze do nowych zmiennych:
new gravitytimer[33]
Jeżeli bd. dalsze problemy pisz...


Teraz to :) :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "earthstomp" on line 3359
Warning: Expression has no effect on line 3359
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 3359
Error: Invalid expression, assumed zero on line 3359
Error: Too many error messages on one line on line 3359

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Counter-Strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DobFRrCodMod.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.01.2011 18:14

Nowa zmienna:
new earthstomp[33]
Do plugin_init:
register_forward(FM_PlayerPostThink, 	"fwd_playerpostthink")
Do client_prethink :
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
		static Float:fallVelocity;
		pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);

		if(fallVelocity) falling[id] = true
		else falling[id] = false;
	}
Na dół:
public client_PostThink( id )
{
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}
Pewnie będzie więcej nieznanych symboli nie wiem czy te archy w codzie wypalą , możesz próbować.
  • +
  • -
  • 1

#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.01.2011 19:55

Testuje i masz + .




@edit


Errory :) :


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Undefined symbol "falling" on line 3333
Warning: Expression has no effect on line 3333
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 3333
Error: Invalid expression, assumed zero on line 3333
Error: Too many error messages on one line on line 3333

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Counter-Strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\CodMod.amx (compile failed).

Dodano 15 styczeń 2011 - 11:15:

Nowa zmienna:

new earthstomp[33]
Do plugin_init:
register_forward(FM_PlayerPostThink, 	"fwd_playerpostthink")
Do client_prethink :
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
		static Float:fallVelocity;
		pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);

		if(fallVelocity) falling[id] = true
		else falling[id] = false;
	}
Na dół:
public client_PostThink( id )
{
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}
Pewnie będzie więcej nieznanych symboli nie wiem czy te archy w codzie wypalą , możesz próbować.


ERRORy

Użytkownik HubertTM edytował ten post 14.01.2011 20:00

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych