Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proszę o pomocKlasa normal na premium

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mixerowns8

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:CZ-wa
Offline

Napisano 07.01.2011 17:42

Proszę o przerobienie tej klasy na premium flaga B

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, zmniejszona grawitacje oraz ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez PluginyMody.webd.pl", nazwa);

set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

Użytkownik mixerowns8 edytował ten post 07.01.2011 17:44

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych