Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

2 pytaniawywala graczy blad komandos 1/2

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 elvis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:biskupiec
Offline

Napisano 07.01.2011 16:30

Mam 2 pytania:

1. Jak zrobic komandosowi 1/2 z noza.
2. Na serwerze mam fast exp i gdy komus dodaje lvl albo ktos z 1 lvl wbija na 150 to wywala go z bledem: reliable channel overflowed
  • +
  • -
  • 0

#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 07.01.2011 16:57

1. Szukasz :
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{

ok 3 linijek pod tym znajduje sie linijka:
	damage = float(health);

nad nią dodajesz:
if(random_num(1, 2) == 1)
{
return HAM_IGNORED;
}



Czyli powinno to wyglądać tak:

if(random_num(1, 2) == 1)
{
return HAM_IGNORED;
}
damage = float(health);


A co do problemu nr. 2 to masz za dużo pluginów bądź podczas szybkiej zmiany levelu za dużo informacji serwer wysyła i CS nie może tego odebrać.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 07.01.2011 19:22

Nie lepiej tak to zrobić?
Szukasz tego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8  || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
Zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
Niżej dajesz:
if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK && random_num(1, 2) == 1))
			damage = float(health);
Bo to, co ty dajesz, zmieni również item "Nóż Komandosa".
  • +
  • -
  • 1

#4 elvis

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:biskupiec
Offline

Napisano 08.01.2011 10:29

ok wszystko dziala dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych