Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja pluginy pod COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slajd

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Szczecinek
Offline

Napisano 05.01.2011 16:47

Plugin ma polegać na tym, iż HE można rzucić po 15s, lecz niestety nie moge go skompilować ;<

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	#pragma semicolon 0
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta> 

#define PLUGIN "Nowy Plugin" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Admin" 

new bool:asd = true;

public plugin_init() { 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
// Add your code here.. 
} 

public Nowa_Runda()
{
asd = false;
set_task(15.0,"xd",1)
}

public xd(){
asd = true;
}

public PlayerPreThink(id) 
{ 
if(!is_user_alive(id) || asd) 
return FMRES_IGNORED 

if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 
return FMRES_IGNORED 

set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 

return FMRES_HANDLED 
} 

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 
{ 

if(!is_user_alive(id) || asd) 
return FMRES_IGNORED 

if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 
return FMRES_IGNORED 

set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) 

return FMRES_HANDLED 
}

Potrzebuje pliku amxx.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.01.2011 16:58

Jak masz tam powiedzmy, że dwa pluginy to co się dziwisz.
Usuń górę:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	#pragma semicolon 0
I skompiluje się.
  • +
  • -
  • 0

#3 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 06.01.2011 12:36

Dobra, jakbyś miał problemy daje Ci gotowca o nazwie "Blokada HE" : źródło sma i skompilowany amxx.


Załączony plik  Blokada HE.amxx   2,24 KB  22 Ilość pobrań

Załączony plik  Blokada HE.sma   1,08 KB  40 Ilość pobrań
  Blokada HE.amxx

Użytkownik krysteksulek edytował ten post 06.01.2011 12:37





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych