Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/x. Szansa przy klasie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZetWu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 04.01.2011 18:31

Witam.
Chciałbym się zapytać jak to było na losowanie czegoś klasie.
Chodzi mi konkretnie o to
switch(key) 
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_trzes[id]=20
LoadXP(id, player_class[id])
}

Zrobiłem moc że ma szanse na trzęsienie ekranu przeciwnika tylko zapomniałem jak to ma być żeby było 5%.
c_trzes[id]=20 <- To jest 1/20 szansy czy 20/100 szansy ?
c_trzes[id]=7 to będzie 1/7 czy 7/100 ?
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 interboy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:3
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:bdg
Offline

Napisano 04.01.2011 20:02

to będzie 1/20
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.01.2011 21:56

O ile tą zmienną dodałeś w funkcji w której robisz losowanie i jest ona tam odwołana.

#4 ZetWu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 05.01.2011 11:13

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(c_trzes[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,c_trzes[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Czyli tamto wyżej będzie 1/20 w takim razie?
  • +
  • -
  • 0

#5 interboy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:3
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:bdg
Offline

Napisano 05.01.2011 14:51

tak to będzie 1/20
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych