Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana ubrania i błąd klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.01.2011 14:29

Witam: Mam 2 problemy:
1. Szpieg ma wbudowane zmiana stroju na strój wroga,
2. Partyzant po zdobyciu levelu nowego nie otrzymuje punktów do rozdawania siłę itp.

Kawałek mojego .sma

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Bohater, Kozak, Partyzant, Artyleria, AutoKamper, Grenadier, Lekki, Swat, Szturmowiec, Szpieg, Rebeliant};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 120, 120, 110, 100, 120, 110, 130, 50, 110, 80, 110, 100, 110, 140, 90, 110};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.15 , 1.1, 1.1, 1.1, 1.05, 1.15, 0.75, 0.9, 1.05, 1.10, 0.8, 1.10, 0.9};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 150, 100, 50, 125, 100, 100, 50, 50, 150, 100, 30};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (klasa premium)#1",
	"Bohater (klasa Premium)#2",
	"Kozak (klasa premium)#3",
	"Partyzant",
	"Artyleria",
	"AutoKamper",
	"Grenadier",
	"Lekki Zolnierz",
	"Swat",
	"Szturmowiec",
	"Szpieg",
	"Rebeliant"
	
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
	"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
	"Dostaje Galil, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
	"Dostaje MP5, 120 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
	"Dostaje P90, 120 hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
	"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
	"Dostaje Autoshotgan, 100 hp bazowe, 120% biegu",
	"Dostaje M4 + AK + deagle, 120 hp, 110% biegu, za zabicie 20Hp i magazynek, podwojny skok, 1 Apteczka",
	"Dostaje AutoShotgan + AWP, 1 dymamit, 110 Hp, 110% biegu, 150 pancerza, mniej widzialny",
	"Dostaje Famasa + Galil, 130Hp, 110% biegu, 2 rakiety",
	"Dostaje Tmp + Deagle + HE, jest prawie niewidoczny",
	"Dostaje Elite, 120 hp bazowe, 115% biegu, 100 pancerza, 4 rakiety",
	"Dostaje g3sg1, 80 hp bazowe; 75% biegu, 125 pancerza, 1 rakieta",
	"Dostaje M4A1, Wszystkie granaty, 110hp bazowe, 90% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje Galil + p228 + Smoke, 100 hp bazowe, 105% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje Deagle + p228 + Tarcza, 110 hp bazowe, 110% biegu, 50 pancerza",
	"Dostaje AK + Flash, 140 hp bazowe, 80% biegu, 150 pancerza",
	"Dostaje ump45 + Deagle + HE, 90 Hp, 110% biegu, ma ubranie wroga",
	"Dostaje sg552 + mine, 110 Hp, 30 pancerza, 90% biegu"
};







         if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_galil");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}	
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_xm1014");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;

		}
		case Bohater:
		{
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 85);
			give_item(id, "weapon_xm1014");
			give_item(id, "weapon_awp");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
	
		}
		case Kozak:
		{
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
			give_item(id, "weapon_galil");
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Partyzant:
		{
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
			give_item(id, "weapon_tmp");
			give_item(id, "weapon_hegren");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Artyleria:
		{
			give_item(id, "weapon_elite");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
		}
		case AutoKamper:
		{
			give_item(id, "weapon_g3sg1");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
		}
		case Grenadier:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}	
		case Lekki:
		{
			give_item(id, "weapon_galil");
			give_item(id, "weapon_p228");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");

		}
		case Swat:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_usp");
			give_item(id, "weapon_p228");
			give_item(id, "weapon_shield");
		}	
		case Szturmowiec:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47");
			give_item(id, "weapon_flashbang");	
		}
		case Szpieg:
		{
			ZmienUbranie(id,0);
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_ump45");
			give_item(id, "weapon_hegren");
		}
		case Rebeliant:
		{
			give_item(id, "weapon_sg552");
			ilosc_min_gracza[id] = 1;
		}
	}


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.01.2011 20:47

1. Szpieg ma wbudowane zmiana stroju na strój wroga,

Ja tu problemu nie widzę :P . Jak chcesz to usunąć to usuń z case Szpiega funkcję ZmienUbranie.

2. Partyzant po zdobyciu levelu nowego nie otrzymuje punktów do rozdawania siłę itp.

Widzę tylko jeden błąd... Wątpię żeby miał coś wspólnego z rozdawaniem punktów. To:
give_item(id, "weapon_hegren");
Zmień na:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Co do twojego problemu - pokaż więcej .sma (najlepiej całe) i logi.
  • +
  • -
  • 1

#3 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.01.2011 21:00

Ja chcę, żeby szpieg miał ubranie wroga, ale żeby mu to nie znikało po zabiciu przeciwnika.
A partyzant naprawiony.

Użytkownik kondzixd edytował ten post 04.01.2011 21:04





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych