To co jedynie jest w nVault to to co powyżej.
Nic Więcej ; / nie zapisuje się chyba to co powinno.
Zrobiłem tak
new player_punktyep[33]
do plugin_init
TypZapisu = register_cvar("amx_save_type", "2") // 1 - SteamID // 2 - Nick
g_vault = nvault_open("punktyep")
gSyncMessage = CreateHudSyncObj()
w Clinet_disconnect
Zapisz(id)
player_punktyep[id] = 0
w client_connect
Wczytaj(id)
PokazInformacje(id)
gdzieś daleko
public Zapisz(id)
{
new name[35]
if(TypZapisu == 1)
get_user_authid(id,name,34)
else if(TypZapisu == 2)
get_user_name(id,name,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Mod",name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",player_punktyep[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wczytaj(id)
{
new name[35]
if(TypZapisu == 1)
get_user_authid(id,name,34)
else if(TypZapisu == 2)
get_user_name(id,name,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Mod",name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",player_punktyep[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new punktyeps[32]
parse(vaultdata, punktyeps, 31)
player_punktyep[id] = str_to_num(punktyeps)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.31, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage, "[EvoPoints: %s]", player_punktyep[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Możecie mi wskazać błąd ?