public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<20000){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<20000){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<20000){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<20000){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+100 > 20000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+100 > 20000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=2000-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 2000;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 2000;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+100 > 20000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
leci lvl a nie daje punktowleci lvl a nie daje punktow
Temat rozp. elvis, 02.01.2011 15:14
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 02.01.2011 15:14
Tak jak w temacie. Na serwerze mam fast exp i ktos wbija 3000 lvl i lvl mu leci dalej lecz punkty nie. Poprostu nie daje punktow za lvl a zrobione w punktach mam tak:
#2
Napisano 06.01.2011 13:10
Może w
new const doswiadczenie_poziomunie masz odpowiedniej ilości expa?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych