Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Natychmiastowe zabicie z noża(PPM)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2010 14:18

jak zrobić,aby dana klasa,miała natychmiastowe zabicie z noża,ale tylko przy użyciu PPM? (prawego przycisku myszki)

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.12.2010 14:58

Osobna moc z noża 1/1 której nie będziesz używał w przedmiotach a potem w prethinku:
if(player_class[id] == Mag && !(get_user_button(id) & IN_ATTACK))
				moc_z_noza_1/1[id] = 1
Niesprawdzane ;-)
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.12.2010 15:09

		if(player_class[id] == Mag && (get_user_button(id) & IN_ATTACK2) && on_knife(id))
moc_z_noza_1[id] = 1


Chyba raczej tak. Ale lepiej byłoby zrobić wywołanie od razu do funkcji zabijającej. ;d

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 31.12.2010 15:10


#4 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 31.12.2010 15:22

wiecie moze jak to przerobic ale zeby klasa miala na LPM 1/3 z noza ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2010 15:54

oki,przetestuję

#6 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 31.12.2010 16:03

gdzie to wpisac
  • +
  • -
  • 0

#7 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.12.2010 22:06

w public client pre_think,ale nie radze,bo te obydwie moce nie dzialaja

#8 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 01.01.2011 16:28

Nie działają bo trzeba je zrobić ;>
  • +
  • -
  • 0

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 01.01.2011 17:09

w public client pre_think,ale nie radze,bo te obydwie moce nie dzialaja



Musisz jeszcze zrobić funkcje zabijającą i przypisać ją w Damage. ;F

                if(player_class[id] == Mag && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
moc_z_noza_1[id] = 1


1/3 z noża, lewy przycisk.

#10 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 01.01.2011 18:21

if(player_class[id] == Mag && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
moc_z_noza_1[id] = 1



gdzie to mam wpisac i jak zmienic zeby miala tą moc klasa gdzie to pokolei wpisac i pod czym
  • +
  • -
  • 0

#11 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2011 19:34

w public client_prethink

Dodano 01 styczeń 2011 - 19:36:
Goldenx3 to co podałeś,to nie działa,i jaką mam funkcję zabijającą w Damage dać?

bo ja próbowałem coś takiego

if(c_noz[id] == 1 && (get_user_button(id) & IN_ATTACK2))


#12 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 02.01.2011 19:22

wkleilem jak pisal pedobear. ale mam errory

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.sma(530) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(531) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(1699) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(1699) : error 012: invalid function call, not a valid address
dbmod_5.sma(1699) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.sma(1699) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.sma(1699) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.sma(1699) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.


oto downloand do sma

Diablomod5.9l
  • +
  • -
  • 0

#13 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.01.2011 20:13

załóż osobny temat,to mój temat,proszę o admina o usunięcie postów Aarda,ponieważ nie wypowiada się na temat pytania

#14 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.01.2011 15:41

załóż osobny temat,to mój temat,proszę o admina o usunięcie postów Aarda,ponieważ nie wypowiada się na temat pytania



No i co z tego? ; x

Funkcję z noża PPM do prethinka + wywołanie tak jak masz player_b_sniper.

#15 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.01.2011 17:06

golden jak i tak ta moc nie dziala,dziala albo takze z LPM,albo z ani jednego,ani drugiego;/

#16 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.01.2011 18:34

Znajdź:
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) 
	else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)
Dodaj pod tym:
if(player_class[id] == TwojKlasa && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
                                1na1knife[id] = 1

random_num(1,3) - 1/3 jeżeli chcesz zmienić np. 1/2 zmieniasz tylko 3 na 2 lub jak tam sobie chcesz...
IN_ATTACK - tylko z lewego przycisku.Jeżeli chcesz z prawego to zamień na to:
IN_ATTACK2
TwojKlasa - logiczne.

Szukasz w select_class:
g_haskit[id] = 0
Dajesz pod tym:
1na1knife[id] = 0
Szukasz:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
Dajesz pod:
magia_i_czary(attacker_id,id,weapon)
Na koniec sma:
public magia_i_czary(attacker_id,id,weapon)
{
	if (1na1knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE&& player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,1na1knife[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#17 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.01.2011 21:57

               if(player_class[id] == TwojKlasa && (get_user_button(id) & IN_ATTACK) && on_knife(id) && random_num(1,3) == 1)
1na1knife[id] = 1
else 1na1knife[id] = 0;


Bo mu to zostanie.

Poza tym, nie jestem pewny, ale zmienna chyba nie może zaczynać się od liczby.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 04.01.2011 21:59


#18 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 06.01.2011 09:22

Zrobilem tak jak napisal KariiO ale nie dziala :(


http://www.speedysha.../dbmod_5.9l.sma daje sma do zobaczenia co zle zrobilem
  • +
  • -
  • 0

#19 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.01.2011 14:59

ale ja nie chce dodac mocy klasie tylko chce dodac ta moc danej przypisanej zmiennej




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych