Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Maksymalny level
Temat rozp. luxervol, 30.12.2010 21:07
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 30.12.2010 21:07
#2
Napisano 31.12.2010 13:02
Szukasz
Tak samo jest z sila,zrecznoscia,zwinnoscia tylko ze szukasz:
I zamiast 50 wstawiasz swój.
Fragment tego public'a powinien wygladac tak dla 100 sily idt:
public skill_menu(id, key)I w tym public'u szukasz :
if (player_intelligence[id]<50){I zamiast 50 Wstawiasz Swoj maksymalny poziom inteligencji.
Tak samo jest z sila,zrecznoscia,zwinnoscia tylko ze szukasz:
if (player_strength[id]<50){
I zamiast 50 wstawiasz swój.
Fragment tego public'a powinien wygladac tak dla 100 sily idt:
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych