Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Maksymalny level


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 luxervol

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Stb
Offline

Napisano 30.12.2010 21:07

Jak to zmienić podaje obrazek i sma w złaczniku.

Załączone miniatury

  • de_dust20002.gif

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 piekarr

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:dzialdowo
Offline

Napisano 31.12.2010 13:02

Szukasz
public skill_menu(id, key)
I w tym public'u szukasz :
if (player_intelligence[id]<50){
I zamiast 50 Wstawiasz Swoj maksymalny poziom inteligencji.
Tak samo jest z sila,zrecznoscia,zwinnoscia tylko ze szukasz:
if (player_strength[id]<50){

I zamiast 50 wstawiasz swój.

Fragment tego public'a powinien wygladac tak dla 100 sily idt:

public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<100){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych