Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z VIPem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.12.2010 18:09

Witam. Napisałem tak na szybko vipa na dr. Miał on dawać po wpisaniu /grawitacja zmieniać grawitacje na 500 i po wpisaniu /speed zmieniać speed na dwa razy większą. Co spawn w ct dawać smoka i he, a w tt deagle bez ammo. I zmieniać hp dla vipa w ct i tt na 140. Lecz przy komplikacji 8 błedów. Umie ktośto naprawić?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja") 
	register_clcmd("say /speed","speed") 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
	
public grawitacja(id)
{
	if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
                               if(is_user_alive(id))
	{
	set_user_gravity(id,1.5);
	client_print(id, print_chat, "Twoja grawitacja zostala zmieniona!")	
}

public speed(id) {
	if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
                                 if(is_user_alive(id))
	{ 
	set_user_speed(id,1.5);
        client_print(id, print_chat, "Twoja predkosc zostala zwiekszona!")
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        if(is_user_alive(id))
	{ 
	set_user_health(id,140);
        }
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
	give_item(id, "weapon_deagle");			
        }
        else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	give_item(id, "weapon_hegrenade");	
}


Dołączona grafika

Użytkownik suis edytował ten post 30.12.2010 19:09

  • +
  • -
  • 0

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 30.12.2010 19:25

Taka oto zamiana. Testuj.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"

#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja")
register_clcmd("say /speed","speed")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public grawitacja(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_gravity(id, 1.5);
client_print(id, print_chat, "Twoja grawitacja zostala zmieniona!")
}
}

public speed(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_maxspeed(id, 1.5);
client_print(id, print_chat, "Twoja predkosc zostala zwiekszona!")
}
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(vip(id))
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
case CS_TEAM_CT :
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
set_user_health(id, 140);
}
}

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#3 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.12.2010 20:55

Wielkie thx. Czyli mam:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"

#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)

public plugin_init() 
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja") 
        register_clcmd("say /speed","speed") 
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public grawitacja(id)
{
        if(vip(id))
        {
                set_user_gravity(id, 0.5);
                client_print(id, print_chat, "[Jumper] Twoja grawitacja zostala zmieniona!")     
        }
}

public speed(id) 
{
        if(vip(id))
        { 
                set_user_maxspeed(id, 2.0);
                client_print(id, print_chat, "[Jumper] Twoja predkosc zostala zwiekszona!")
        }
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
        if(vip(id))
        { 
                switch(cs_get_user_team(id))
                {
                        case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
                        case CS_TEAM_CT : 
                        {
                                give_item(id, "weapon_smokegrenade");
                                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                        }
                }
                set_user_health(id, 140);
        }
}

Wszystko działa. Tylko jak się wpisze /speed to przez kilka sec nie można się ruszać, tylko jak się podskoczy kilka razy. sv_maxspeed mam ustawione na 999. A po wpisaniu /speed chciałbym, żeby prędkość gracza byłą 2 razy większa.
I czy dało by rade, żeby ten tekst co się pokazuje był
[Jumper] (- na czerwono) Twoja grawitacja zostala zmieniona! (- na zielono)
[Jumper] (-na czerwono) Twoja predkosc zostala zwiekszona! (- na zielono)
?
  • +
  • -
  • 0

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 30.12.2010 21:33


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"

#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)

new bool:uzyte[32], Float: speeds[32];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja");
register_clcmd("say /speed","speed");

register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public grawitacja(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_gravity(id, 0.5);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja grawitacja zostala zmieniona!");
}
}

public speed(id)
{
if(vip(id) && !uzyte[id])
{
speeds[id] = get_user_maxspeed(id) * 2.0;
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja predkosc zostala zwiekszona!");

uzyte[id] = true;
}
}

public event_curweapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && uzyte[id])
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(vip(id))
{
uzyte[id] = false;

switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
case CS_TEAM_CT :
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
set_user_health(id, 140);
}
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 30.12.2010 21:52

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#5 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.12.2010 22:14

Dzięki działa wszystko!

A dało by się do tego dodać powitanie Jumpera? Np gdy wchodzi na serwer w Hudzie pokazuję się

"NICK, ktory posiada Jumpera wchodzi na serwer"

i po wpisaniu /skok aktywował by się podwójny skok

Kod tutaj:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define ADMINACCESS ADMIN_CHAT

new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false

public plugin_init()
{
	register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
	register_cvar("amx_maxjumps","1")
	register_cvar("amx_mjadminonly","0")
}

public client_putinserver(id)
{
	jumpnum[id] = 0
	dojump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	jumpnum[id] = 0
	dojump[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
	{
		if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
		{
			dojump[id] = true
			jumpnum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
	if(dojump[id] == true)
	{
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}	

lub MultiJump - AlliedModders


Z góry dzięki Byczku.
  • +
  • -
  • 0

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 30.12.2010 22:56

Dodane. Myślę że taka ilość bibliotek ci nie przeszkadza ^^


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Jumper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nup"

#define vip(%1) is_user_alive(%1) && (get_user_flags(%1) & ADMIN_LEVEL_H)

new bool:uzyte[32], bool: dojump[32], bool: chce[32], Float: speeds[32];
new jumpnum[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /grawitacja","grawitacja");
register_clcmd("say /speed","speed");
register_clcmd("say /skok","skok");

register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public client_connect(id)
{
jumpnum[id] = 0;
dojump[id] = false;
chce[id] = false;

if(vip(id))
{
new name[33]; get_user_name(id, name, 32);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.20, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(id, "%s, ktory posiada Jumpera wchodzi na serwer", name);
}
}

public grawitacja(id)
{
if(vip(id))
{
set_user_gravity(id, 0.5);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja grawitacja zostala zmieniona!");
}
}

public speed(id)
{
if(vip(id) && !uzyte[id])
{
speeds[id] = get_user_maxspeed(id) * 2.0;
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);
ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Twoja predkosc zostala zwiekszona!");

uzyte[id] = true;
}
}

public skok(id)
{
if(vip(id))
{
chce[id] = !(chce[id])

ColorChat(id, RED, "[Jumper]^x04 Multijump zostal %s!", chce[id] ? "wlaczony" : "wylaczony");
}
}

public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id) && chce[id])
{
new nbut = get_user_button(id)
new obut = get_user_oldbutton(id)
if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(jumpnum[id] < 1)
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
if(is_user_alive(id) && chce[id])
{
if(dojump[id])
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
dojump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



public event_curweapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && uzyte[id])
set_user_maxspeed(id, speeds[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(vip(id))
{
uzyte[id] = false;

switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T : { give_item(id, "weapon_deagle"); }
case CS_TEAM_CT :
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
set_user_health(id, 140);
}
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 30.12.2010 22:57

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych