Witam, mam pytanko, otóż jak zmienić dmg kuli z 55 + int/2 na 25 +int/2
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DMG Kuli
Started By Monsulito, 30.12.2010 13:04
2 replies to this topic
#1
Posted 30.12.2010 13:04
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#2
Posted 30.12.2010 15:07
W public pfn_touch ( ptr, ptd ) masz takie coś:
Zamień na:
Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Zamień na:
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,25+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.
Edited by GoldeNx3, 30.12.2010 15:07.
#3
Posted 30.12.2010 22:23
dzięki ++
RPG MOD - [||||||||||] 5%
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users