Witam, mam pytanko, otóż jak zmienić dmg kuli z 55 + int/2 na 25 +int/2
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DMG Kuli
Temat rozp. Monsulito, 30.12.2010 13:04
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.12.2010 13:04
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#2
Napisano 30.12.2010 15:07
W public pfn_touch ( ptr, ptd ) masz takie coś:
Zamień na:
Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Zamień na:
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,25+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}
Tutaj INT nie jest dzielone, więc zrób jak uważasz.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 30.12.2010 15:07
#3
Napisano 30.12.2010 22:23
dzięki ++
RPG MOD - [||||||||||] 5%
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych