Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

forward lub funkcja wykrywająca ratowanie hostów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Japer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:austro-węgry
Offline

Napisano 29.12.2010 18:29

Mam pytanie bo pracuje nad zaawansowanym systemem statystyk.

Czy istnieje funkcja lub forward która by określała który z graczy przejmuje zakładnika?
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.12.2010 19:06

Przejmuje w sensie? Że host idzie za nim, czy po prostu to jak go tylko dotyka (naciska E)?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.12.2010 19:23

Forwardu nie ma, ale możesz złapać log tworzony po przechwyceniu czy uratowaniu zakładników
register_logevent("usedHostage", 3, "1=triggered", "2=Touched_A_Hostage");
info o graczu jest ukryte w pierszym argumencie (tym o numerze 0), musisz dodatkowo zrobić read_ logargv+parse_loguser

public usedHostage(){
    new uid, szInfo[64];
    read_logargv(0, szInfo, 63);
    parse_loguser(szInfo, szInfo, 63, uid);
    new id = find_player("k", uid);
}

To jest przechwycenie, uratowanie to będzie:
register_logevent("rescueHostage", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
public rescueHostage(){

}

  • +
  • -
  • 1

#4 Japer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:austro-węgry
Offline

Napisano 30.12.2010 12:32

A i jeszcze malutkie pytanko, tak samo postępuje (wyciągam id gracza) z logiem już uratowanego hosta?

@edit: R3X masz repa, thx

Użytkownik Japer edytował ten post 30.12.2010 12:33

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych