Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blad usermsg not present on client 163


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 raxor19

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 29.12.2010 16:20

Czy ktos wie co oznacz ten blad?

wywala mi wszystkich ludzi z serwera i sie resetuje


Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2010 16:38

któryś plugin nie ma sprawdzania id przed wysłaniem wiadomości, ale w takich przypadkach nie ma informacji o który chodzi.
wyłączaj kolejno pluginy aż problem zniknie, a potem daj .sma pluginu który powoduje błędy
  • +
  • -
  • 0

#3 raxor19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 29.12.2010 16:50

Plugin ktory to powoduje w zalczaniku.

Załączone pliki


Użytkownik raxor19 edytował ten post 29.12.2010 16:51

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2010 17:11

Edytowałeś ten plugin samodzielnie czy go tylko pobrałeś ?
  • +
  • -
  • 0

#5 raxor19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 29.12.2010 17:45

samodzielnie
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.12.2010 20:11

Więc zrób coś z tą funkcją:
//Radar
public radar_scan()
{
	new PlayerCoords[3];
	new id;
	new Players[32];
	new i;
	new playerCount = 0;
	
	for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
	{
		if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
		
		if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
		{
			playerCount++; 
		}
		
		for (i=1;i<=playerCount;i++)
		{	
			get_user_origin(i, PlayerCoords)
			
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
			write_byte(id)
			write_byte(i)		
			write_coord(PlayerCoords[0])
			write_coord(PlayerCoords[1])
			write_coord(PlayerCoords[2])
			message_end()
			
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
			write_byte(i)
			message_end()
		}
		emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	}
}
bo mało co jest w niej poprawne
  • +
  • -
  • 0

#7 raxor19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 29.12.2010 20:52

Więc zrób coś z tą funkcją:
//Radar
public radar_scan()
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;

for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}

for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}

bo mało co jest w niej poprawne




A dokladniej? Mozesz cos opisac- co jest zle ?



Lub jak mozesz to wywal mi ten item a w zalaczniku daje .sma bez zadnych bledow

Dodano 30 grudzień 2010 - 10:07:
L 12/30/2010 - 09:54:50: [ENGINE] Invalid entity 17
L 12/30/2010 - 09:54:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "qtm_codmod.amxx")
L 12/30/2010 - 09:54:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/30/2010 - 09:54:50: [AMXX] [0] qtm_codmod.sma::PokazInformacje (line 1921)


Poprawilem wszystko dodalem debuga i wyskoczyly mi takie bledy

Dodano 30 grudzień 2010 - 10:21:
Daje jeszcze cala finkcje PokazInformacje , (tam gdzie blad w lini 1921 pogrubione)




public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZapraszamy na^nwww.Cs-Rakszawa.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^nZapraszamy na^nwww.Cs-Rakszawa.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 30 grudzień 2010 - 10:34:
Teraz wywala ludzi a w konsoli znajduje sie :



Last 32 messages parsed.
23372 0085 svc_temp_entity
23372 0107 svc_temp_entity
23376 0008 StatusValue
23376 0013 StatusValue
23376 0018 StatusValue
23376 0023 svc_time
23376 0028 svc_clientdata
23376 0045 svc_deltapacketentities
23383 0008 svc_time
23383 0013 svc_clientdata
23383 0030 svc_deltapacketentities
23383 0099 svc_temp_entity
23387 0008 svc_time
23387 0013 svc_clientdata
23387 0030 svc_deltapacketentities
23392 0008 svc_time
23392 0013 svc_clientdata
23392 0030 svc_deltapacketentities
23392 0104 svc_sound
23392 0117 svc_temp_entity
23393 0008 StatusValue
23393 0013 StatusValue
23393 0018 StatusValue
23393 0023 svc_time
23393 0028 svc_clientdata
23393 0043 svc_deltapacketentities
23397 0008 svc_time
23397 0013 svc_clientdata
23397 0028 svc_deltapacketentities
23397 0100 svc_temp_entity
23397 0126 svc_setview
BAD: 130:svc_bad
Host_Error: CL_ParseServerMessage:

Załączone pliki


Użytkownik raxor19 edytował ten post 29.12.2010 21:15

  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.12.2010 18:51

Funkcja radar powinna wyglądać tak:


public radar_scan()
{
new Players[32];
new playerCount = 0;

get_players(Players, playerCount)

for (new i=0; i<=playerCount; i++)
{
new id = Players[i]
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

for (new j=0;i<=playerCount;i++)
{
new pid = Players[j]
new PlayerCoords[3];
get_user_origin(pid, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(pid)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(pid)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}


Dużo nie zmienilem, uzyłem tylko w PRAWIDŁOWY sposób funkcji get_players. Zapamiętaj że niektóre ID są puste, bo np. gracz wyszedł z serwera (nie zostanie przesunięty nikt na jego miejsce, póki ktoś na serwer nie wejdzie) i nie możesz jechać pętlą od 0 do ilości graczy licząc na to, że liczba na której się aktualnie znajdujesz jest graczem. get_players wypełnia tablice wpisując tam po kolei id graczy, przez co tablica wygląda tak:
{1, 2, 4, 5, 7, 11}
oznacza to że masz 6ciu graczy na serwerze, a id ostatniego to 11. Id 3, 6, 8, 9, 10 są PUSTE, także odwołanie się do nich powoduje błąd.

Spróbuj teraz skompilować
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych