Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nóż i odtwarzanie funkcji na innym graczu :DPo uderzeniu z noża coś robi na danym graczu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kruszynka

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 29.12.2010 09:37

Witajcie drodzy moi :)
No więc przejdę od razu do rzeczy :P


Chciała bym taką funkcję a za razem nie wiem pluginek gdyby ktoś mógł napisać :) bo ja sama nie umiem :(

W tej że funkcji(pluginie) miał by się coś takiego robić że gdy Zmienna(jakaś dowolna u gracza [id]) się aktywuje to w tedy ten gracz jak podejdzie do przeciwnego gracza (tzn np: do CT) i uderzy go z Noża :P to temu CT odtwarza się jakaś funkcja

np: przerzuca tego CT do teamu atakującego :D bądź ustawia glowa :P

Czy dało by się coś takiego stworzyć bo ja już sama nie wiem :( szukam po Googelkach i nic :(
  • +
  • -
  • 0

#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 29.12.2010 11:28

Chodzi Ci o plugin na pewno na ganianego?

Jezeli to ganiany to tam chyba tylko sa noze ?


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");///////////Gdy gracz zada obrazenia
}

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
//new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker )
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
//Mozna dac if (weapon CSW_KNIFE)
//set_user_team(id,2);
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie wiem czy dobrze najwyzej ktos poprawi ;]

Użytkownik Zaszka edytował ten post 29.12.2010 11:34


#3 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 29.12.2010 11:33

Nie chodzi mi o to :) tylko o tą funkcję :) bo robię ( przyznam się :P ) Magiczna maczugę :P dzięki której blablabla Prywatna sprawa :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.12.2010 12:06


public plugin_init( ) {
register_touch( "weapon_knife", "player", "event_KnifeTouch" );
}

...

public event_KnifeTouch( iToucher, iTouched ) {
//kod
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 29.12.2010 21:48

Zaszka :P tylko gdzie tam czyta ofiarę :(

Orti :P a jak zrobić z tego toucha jak ja pisałam :P
  • +
  • -
  • 0

#6 Zuy Człowiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:48
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.12.2010 10:31

iToucher - atakujący
iTouched - ofiara
  • +
  • -
  • 0
Posted Image

#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.12.2010 10:50

@UP
Powiedzmy, że tak, ta funkcja zwróci id tych bytów przy zainicjalizowaniu toucha.

Troszkę wpadłem przy tym sposobie, bo mogłem rejestrować touch graczy. Użyłem filtra dla noża, bo mniej kodu potem trzeba sprawdzać.
Nie do końca wiem czy to zadziała ale żeby dalej się bawić na id atakującego i ofiary uderzenia potrzebujesz najpierw zwrócić id atakującego, bo w tym przypadku funkcja zarejestruje id broni.
iToucher = pev( id, pev_owner );

Takie rozwiązanie pozwoli dalej operować na graczach. Przynajmniej tylko w teorii nie mam jak sprawdzić.
Dalej robisz co chcesz np. sprawdzasz czy zmienna ma wartość np. true i decydujesz co ma dalej się wykonać. Jeśli chcesz przerzucanie w do innego teamu w trakcie rozgrywki to musisz użyć takiego stocka:
// by ConnorMcLeod
stock set_user_team(id, iTeam, iModel)
{
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
set_pdata_int(id, 114, iTeam);
set_pdata_int(id, 126, iModel);
dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id));
static const szTeams[] = { "TERRORIST" , "CT" };
emessage_begin(MSG_ALL, gmsgTeamInfo);
ewrite_byte(id);
ewrite_string(szTeams[iTeam-1]);
emessage_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 30.12.2010 19:17

a to skąd mam pobrać ??

gmsgTeamInfo
  • +
  • -
  • 0

#9 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.12.2010 09:59

Globalnie
new gmsgTeamInfo;

Init
gmsgTeamInfo = get_user_msgid( "TeamInfo" );

  • +
  • -
  • 0

#10 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 01.01.2011 01:28

gdy to wstawiłam to errory wyskakują z tego tam właśnie nie wiem o co chodzi :(
  • +
  • -
  • 0

#11 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.01.2011 02:36

podaj te errory oraz kod coś poradzimy
  • +
  • -
  • 0

#12 Kruszynka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 02.01.2011 14:16

podaj te errory oraz kod coś poradzimy


Już sama sobie dałam radę Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych